לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
טלי אינפלד

טלי אינפלד

טלי אינפלד

פסיכולוגית קלינית מומחית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-127390

פסיכולוגית קלינית מומחית. מטפלת בילדים, החל מהגיל הרך, וכן במבוגרים. במסגרת רוב שנות ההתמחות הקלינית שלי עבדתי במרפאה לטיפול פסיכולוגי התפתחותי בחיפה, בה אני עובדת עד היום. זאת במקביל לעבודתי בקליניקה פרטית... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל טלי אינפלד

אודות טלי אינפלד

פסיכולוגית קלינית מומחית.

מטפלת בילדים, החל מהגיל הרך, וכן במבוגרים.

במסגרת רוב שנות ההתמחות הקלינית שלי עבדתי במרפאה לטיפול פסיכולוגי התפתחותי בחיפה, בה אני עובדת עד היום. זאת במקביל לעבודתי בקליניקה פרטית בזכרון יעקב. 

צברתי ניסיון מקצועי גם במרפאה לבריאות הנפש בפתח תקווה (טיפול במבוגרים עם משברי חיים וקשיים נפשיים מגוונים) ובמרכז לבריאות הנפש "לב-השרון" בפרדסיה (טיפול במבוגרים השוהים באשפוז פסיכיאטרי ממושך).
כמו כן, עבדתי כפסיכולוגית חינוכית בגנים ובתי ספר בחדרה במסגרת עבודתי בשירות הפסיכולוגי-חינוכי בעיר.

הטיפול מתקיים באופן פרטני או דיאדי (בילדים צעירים), לצד הדרכות הורים, אשר מהוות בעיניי חלק משמעותי בתהליך הטיפולי בילדים. אני עובדת בגישה פסיכודינאמית ומשלבת כלים מעשיים במידת הצורך.

בעבודה טיפולית עם ילדים, אני מאמינה שעל מנת לטפל בסימפטום או בהתנהגות הגלויה יש חשיבות להתבוננות מעמיקה והבנת הקשר הייחודי המתפתח בין הילד לכל אחד מהוריו, כמו גם אל זוג ההורים. טיפול בעיניי הוא מסע משותף להעמקת הקשר בין ההורה לילד והפיכתו למשמעותי וקרוב אף יותר.
אני מטפלת בגישה פסיכודינאמית ומשלבת כלים פרקטיים במידת הצורך.

פרטי התקשרות: 052-8266162

tali.einfeld@gmail.com

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של טלי אינפלד, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי טלי אינפלד ובאחריותו/ה.