לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ליהי בללי

ליהי בללי

ליהי בללי

חברה בי.ה.ת

חברה ביה"ת מאומתת
מספר ת.ז: 00000-7820

מטפלת בילדים, נוער ומבוגרים. טיפול בילדים, כולל גם טיפולים דיאדיים, קבוצות לחיזוק כישורים חברתיים לילדים והדרכות הורים. בוגרת התוכנית לפסיכותרפיה פסיכואנליטית של אוניברסיטת בר-אילן, בוגרת תואר שני (MA) במכללת... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל ליהי בללי

אודות ליהי בללי

מטפלת בילדים, נוער ומבוגרים. טיפול בילדים, כולל גם טיפולים דיאדיים, קבוצות לחיזוק כישורים חברתיים לילדים והדרכות הורים.

בוגרת התוכנית לפסיכותרפיה פסיכואנליטית של אוניברסיטת בר-אילן, בוגרת תואר שני (MA) במכללת לסלי, ישראל, ובוגרת תואר ראשון (BA) במדעי-ההתנהגות (המכללה האקדמית של תל-אביב-יפו). עשיתי התמחות במחלקת ילדים ונוער, במרכז לבריאות הנפש ביפו, והמשכתי שנה נוספת בהתנדבות. מטפלת בילדים, נוער ומבוגרים עם קשיים נפשיים שונים, חרדות, הפרעות אכילה, התמודדות עם אובדן ושכול, לקויות למידה, בעיות התנהגות ואוטיזם. בעבר עבדתי מסגרת משרד החינוך וכן במעון ובגנים של העמותה לילדים בסיכון. בנוסף, מטפלת באופן פרטי בקליניקה שלי בחולון ב-7 השנים האחרונות וכן עובדת עם משרד הביטחון.

בעשור האחרון, לומדת את הפיסלוסופיה הבודהיסטית ומתרגלת מדיטציה ומיינדפולנס. נעזרת בכלים רבים מהפילוסופיה הבודהיסטית גם בטיפול.

בנוסף- ב5 השנים האחרונות השתתפתי בסמינרים של קריאה של העמוהת לילדים בסיכון והמערך המשלים. וכן, בשנתיים האחרונות השתתפתי בקורסי קריאה של עפרה אשל, מרכז מבטים (אוניברסיטת בר אילן), בנושא ביון וויניקוט המאוחרים. כמו-כן, השתתפתי בקורס שנתי של העמותה לילדים בסיכון, בנושא 'ליווי והדרכת הורים'.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ליהי בללי, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ליהי בללי ובאחריותו/ה.