לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
אורין רוזנר

אורין רוזנר

אורין רוזנר

פסיכולוגית, מטפלת במבוגרים בתל אביב

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-162910

אודותיי פסיכולוגית בהתמחות קלינית. אני מטפלת במבוגרים בקליניקה בתל אביב ועובדת כפסיכולוגית בשירותי הייעוץ הפסיכולוגי של אוניברסיטת בר אילן.  אני רוצה לעשות עבודה משמעותית עם המטופלים/ות שלי, ואני משתדלת... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל אורין רוזנר

אודות אורין רוזנר

אודותיי

פסיכולוגית בהתמחות קלינית. אני מטפלת במבוגרים בקליניקה בתל אביב ועובדת כפסיכולוגית בשירותי הייעוץ הפסיכולוגי של אוניברסיטת בר אילן. 

אני רוצה לעשות עבודה משמעותית עם המטופלים/ות שלי, ואני משתדלת להיות כל הזמן בלמידה - גם מהם וגם ממקורות ידע חיצוניים - כדי לאפשר לשינוי אמיתי לצמוח. ככל שצברתי ניסיון וידע בפסיכותרפיה הבנתי כמה חשוב לפגוש בלב פתוח את האדם שמולי. פעם אחר פעם אני מגלה עד כמה החוויה האנושית, על יופיה ועל הקושי שבה, יכולה להיות דומה ומקרבת, ובכל זאת כמה ייחודי ומסקרן כל אדם. הדבר הזה הופך את המפגש הטיפולי למפגש שלפעמים יש בו פלא אמיתי (ולכן בחרתי במקצוע הזה), ואני מאמינה שבתוכו האדם יכול לפגוש את עצמו מחדש ולעשות שינויים של ממש בנפשו ובחייו.

יש לי הכשרה רחבה גם בטיפול בגישות פסיכודינמיות וגם בגישות קוגניטיביות-התנהגותיות. אני חושבת שכאשר מכירים לעומק את הגישות הללו אפשר לראות שיש ביניהן הרבה מן המשותף, וניתן להשתמש בהן באופן גמיש במהלך טיפול, בהתאם לצורך ולרצון של המטופל/ת ולנסיבות חייו/ה.

אני בקיאה במושגים ובעלת היכרות עם אורח החיים של אנשים להט״בים, וש לי ניסיון בטיפול באנשים מרקע חרדי ודתי.

מלבד העיסוק בפסיכולוגיה אני גם משוררת, והוצאתי לאור שני ספרי שירה עד היום.

ניסיון מקצועי

2020-2024: התמחות מרפאתית בשירותי הייעוץ הפסיכולוגי לסטודנט/ית של אוניברסיטת בר אילן. ניסיון נרחב בעבודה עם מבוגרים צעירים על סוגיות שנוגעות לגיבוש זהות על היבטיה השונים, והתמודדות עם אתגרים סביב לימודים, קריירה, זוגיות והקמת משפחה. כמו כן, טיפול באנשים עם הפרעות דיכאון וחרדה. בנוסף, טיפול ממוקד באנשים עם חרדת בחינות ודחיינות.

2018-2020: פרקטיקום קליני במרכז ייעוץ לאישה, מרכז טיפולי שמתמחה בטיפול בנשים. במסגרת זו למדתי את יסודות הטיפול הפמיניסטי; רעיונות אלה בדבר טיפול בגובה העיניים של המטופלת ומתוך הבנה של נסיבות חייה ותרבותה, מלווים אותי בעבודתי עד היום.

השכלה

M.A. (בהצטיינות) בפסיכולוגיה קלינית מהאוניברסיטה העברית.

B.A. (בהצטיינות) בפסיכולוגיה ובהיסטוריה מאוניברסיטת תל אביב.

הקליניקה

הקליניקה היא בצפון הישן של תל אביב, ליד רחוב ארלוזורוב. היא נגישה וקרובה לקווי אוטובוס שונים.

אפשר לפנות אליי בטלפון: 054-5555674 או במייל: aurosner@gmail.com

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של אורין רוזנר, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי אורין רוזנר ובאחריותו/ה.

מאמרים מאת אורין רוזנר

בובה שמתחזה לאישה: האלביתיות של הטיפול הפסיכואנליטי
אורין רוזנר
במאמרו משנת 1919, דרך קריאה בסיפור "איש החול" מאת א. ת. א. הופמן, הסביר זיגמונד פרויד את מושג ה"אלביתי": המוכר אשר נחווה כזר. המאמר הנוכחי מבקש לקרוא...
מאמרים | 19/7/2021 | 3,832