לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
פזית אורן

פזית אורן

פזית אורן

מוסמכת (M.A) בטיפול באמצעות אמנויות

מוסמכת (M.A) בטיפול באמצעות אמנויות מאומתת
מספר ת.ז: 00000-5048

נעים מאד, שמי פזית אורן, אני מטפלת באמנות מוסמכת, בעלת תואר שני בטיפול באמצעות אמנויות (M.A) ותואר ראשון בפסיכולוגיה וחינוך (B.A). אני מטפלת בילדים, מתבגרים והורים, בקליניקה פרטית בהרצליה. בקליניקה אני פוגשת מטופלים... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל פזית אורן

אודות פזית אורן

נעים מאד, שמי פזית אורן, אני מטפלת באמנות מוסמכת, בעלת תואר שני בטיפול באמצעות אמנויות (M.A) ותואר ראשון בפסיכולוגיה וחינוך (B.A). אני מטפלת בילדים, מתבגרים והורים, בקליניקה פרטית בהרצליה.

בקליניקה אני פוגשת מטופלים החווים קשיים בחייהם, בהתנהלותם המשפחתית, בית ספרית, בהתנהלותם החברתית ובעיקר חווים קשיים בינם לבין עצמם. כמו כן, אני מטפלת גם באנשים אשר אובחנו על הרצף האוטיסטי (ASD), בעלי הפרעות נפשיות, הפרעות קשב וריכוז ולקויות למידה. 

את מטופליי אני מזמינה לקשר המאפשר חקירה אינטימית של הנפש המתמודדת עם מסע החיים, באמצעות שיח וכלים יצירתיים.

הקשר הטיפולי מאפשר פורקן וביטוי לכאב, לקושי ולסבל, תוך הסתכלות והכרה במקורות הכח והעוצמה. האמנות שבטיפול מסייעת לאדם להתחבר לכוחות היצירה, לשחק, להגמיש דפוסים נוקשים, ליצור ולהשתנות.

היצירה שמתהווה, פותחת מרחב חדש ונגישות לחלקים המודעים והבלתי מודעים בנפשנו. יחד עם המילים, מתרחשת התבוננות מעמיקה והבנה, הפורמת בעדינות מחסומים ומנגנוני הגנה ומביאה לשינוי וחופש פנימי.

טיפול שכזה מתאים לכל אדם וגיל, מותאם לצרכיו האישים ואינו מצריך כל רקע אמנותי.

״מסע תגליות אמיתי אינו מורכב ממציאת נופים חדשים, אלא מהתבוננות דרך עיניים חדשות״ מרסל פרוסט

לפרטים נוספים, התרשמות והתייעצות, מזמינה ליצור קשר ~

כל טוב, 

פזית אורן

0546330205

PazitOrenTherapy@gmail.com

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של פזית אורן, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי פזית אורן ובאחריותו/ה.