לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
אירה גביש - יוסף

אירה גביש - יוסף

אירה גביש - יוסף

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 26293

אודות אירה גביש - יוסף בקצרה:

אירה גביש-יוסף, מטפלת רגשית בילדים באמצעות משחק (Play Therapy) מטעם אוניברסיטת בר-אילן ובעלת תואר .B.A. בעבודה סוציאלית. מעל לעשור עוסקת בשמחה ובהנאה בעולמם הרגשי של ילדים.  כמקצוע, בחרתי לעבוד עם ילדים, ולאחר...

פניה אל אירה גביש - יוסף

אירה גביש - יוסף עוסקת בטיפול במשחק.

דוברת עברית.

אודות אירה גביש - יוסף

אירה גביש-יוסף, מטפלת רגשית בילדים באמצעות משחק (Play Therapy) מטעם אוניברסיטת בר-אילן ובעלת תואר .B.A. בעבודה סוציאלית.
מעל לעשור עוסקת בשמחה ובהנאה בעולמם הרגשי של ילדים. 

כמקצוע, בחרתי לעבוד עם ילדים, ולאחר שנים של ניסיון בטיפול, אני עדיין מתרגשת בכל פעם מחדש במפגש עם יכולתם הנהדרת של ילדים להשתנות, להתגבר על קשיים, להצליח, להתפתח ולגדול - כאשר הם מקבלים את התנאים המתאימים לכך.

העמדה המקצועית והאמפטית, לצד הילדה שבי שתמיד נהנית לחזור ולשחק במשחקים של ילדים, מאפשרת לי ליצור איתם קשר בצורה טבעית ומיטבית, ותוצאות העבודה הטיפולית נושאות פרי במהרה ומביאות לסיפוק מקצועי רב.

​אני מטפלת בילדים בגילאים 2 עד 11 המתמודדים עם קשיים, בעיות ואתגרים רגשיים בחייהם. המשחק בחדר הטיפול מאפשר לילדים לבטא רגשות ומחשבות המעסיקים את עולמם, ובניהם גם כעס, עצב, פחדים, חוסר אונים, בדידות וכו'. באופן זה נפתח חלון לעולמו הפנימי של הילד ונוצרת הזדמנות להעניק מענה טיפולי מקצועי ומתאים לקשיים הבאים לידי ביטוי באמצעות המשחק.

​אני בעלת ניסיון בטיפול, וכמו כן בהדרכות הורים והנחיית קבוצות טיפוליות לילדים.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של אירה גביש - יוסף, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי אירה גביש - יוסף ובאחריותו/ה.