לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
יעל עציוני

יעל עציוני

יעל עציוני

מוסמכת (M.A) בטיפול באמצעות מוסיקה ומתמחה בפסיכותרפיה

מוסמכת (M.A) בטיפול באמצעות אמנויות מאומתת
מספר ת.ז: 00000-2828

תרפיסטית במוסיקה (M.A), מטפלת בגישת ACT בשילוב מיינדפולנס, CBT, גישות דינאמיותומתמחה בפיסכותרפיה אינטגרטיבית (תוכנית עוגן - המכללה האקדמית). טיפול מיודע פסיכדליה.  בעבודתי אני נפגשת עם מטופלים צעירים, בוגרים ומבוגרים... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל יעל עציוני

אודות יעל עציוני

תרפיסטית במוסיקה (M.A), מטפלת בגישת ACT בשילוב מיינדפולנס, CBT, גישות דינאמיותומתמחה בפיסכותרפיה אינטגרטיבית (תוכנית עוגן - המכללה האקדמית). טיפול מיודע פסיכדליה. 

בעבודתי אני נפגשת עם מטופלים צעירים, בוגרים ומבוגרים המתמודדים עם קשיים ואתגרים שונים - טראומה, יחסים בין איישים, זוגיות ואינטימיות, קשיים רגשיים, חרדה ודיכאון, דילמות מקצועיות ועוד. 

נושמת וחיה מוסיקה ומיינדפולנס. מאמינה כי היכולת לעצור ולהתבונן במה שנוכח כרגע מאפשרת לנו ללמוד את עצמנו ואת הדפוסים שלנו בצורה הטובה ביותר ולהביא שינוי מתוך ההיכרות. מה הקצב שבו אנו חיים? מדברים? נושמים? באיזו עוצמות אנחנו מרגישים וחווים את הנעשה? המוסיקה חיה בתוכנו והמיינדפולנס מאפשר לנו לראות זאת. 

הקליניקה שלי ממוקמת בפלורנטין במרכז פרמטה, מרכז שהוא בית המאפשר מרחב בטוח. אני מאמינה שעל מרחב הטיפול להיות בטוח על מנת שנוכל להתבונן בכל החלקים הנוכחים ולהסכים לגעת בהם ביחד. ננוע בין צלילים למילים ונקשיב גם לשקט שבין לבין. מזמינה אתכם.ן לתהליך משותף של התבוננות, חקירה וריפוי.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של יעל עציוני, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי יעל עציוני ובאחריותו/ה.