לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
אפרת שרבט רוט

אפרת שרבט רוט

אפרת שרבט רוט

פסיכותרפיסטית ומטפלת זוגית ומשפחתית מוסמכת, MA בתרפיה במוסיקה

מטפלת זוגית ומשפחתית מאומתת
מספר תעודת הסמכה: 1995
מוסמכת (M.A) בטיפול באמצעות אמנויות מאומתת
מספר ת.ז: 00000-7788

פסיכותרפיסטית ומטפלת זוגית ומשפחתית מוסמכת,  MA בתרפיה במוסיקה. מטפלת בבוגרים צעירים, במבוגרים ובאנשים בגיל השלישי. אני מציעה טיפול רגשי בצמתים ומשברים של החיים, דיכאון, חרדה, קשיים זוגיים, משפחתיים וחברתיים,... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל אפרת שרבט רוט

אודות אפרת שרבט רוט

פסיכותרפיסטית ומטפלת זוגית ומשפחתית מוסמכת,  MA בתרפיה במוסיקה.

מטפלת בבוגרים צעירים, במבוגרים ובאנשים בגיל השלישי.
אני מציעה טיפול רגשי בצמתים ומשברים של החיים, דיכאון, חרדה, קשיים זוגיים, משפחתיים וחברתיים, טראומה, אובדן ואבל, יחסי הורים – ילדים, הדרכת הורים והדרכה וטיפול בהורים לילדים על הרצף האוטיסטי.


כמטפלת זוגית ומשפחתית אני מטפלת בקשיים וקונפליקטים זוגיים, קשיים ביצירת קשר זוגי, משברים ושחיקה בזוגיות, מעבר מזוגיות להורות, קונפליקטים עם משפחות המוצא, משברי בגידה, פרידה וגרושין, זוגיות שניה, ומשפחות משולבות.


אני מטפלת בגישה דינמית, שמה דגש על נוכחות ברגע, החוויה הרגשית ומערכת היחסים הנוצרת בטיפול. אני מאמינה שבכל אדם פועמים החוכמה והכוחות להתמודד עם אתגרים במסע חייו ויכולת להלחין מחדש את מנגינת חייו. התבוננות בסיפורי היומיום וראייתם דרך עדשה חדשה מעוררים כוחות חדשים ודרכי פעולה שלא ראינו קודם.


 הפניה לטיפול היא מאתגרת ונעשית לעיתים כשכבר כלו כל הקיצים. אל תהססו לפנות, זוהי בחירה אמיצה שפותחת פתח לשינוי משמעותי בתוך מרחב תומך, קשוב ובטוח.
זוהי הזדמנות להבין ולעבד את התכנים והחוויות של חיינו ולאפשר לנו
לגלות את עצמנו
לבחון דפוסים, אמונות ויחסים
וליצור חוויה קיומית בטוחה ועשירה יותר.

מקבלת מטופלים בקליניקה נעימה הממוקמת בשכונה שקטה בכפר סבא

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של אפרת שרבט רוט, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי אפרת שרבט רוט ובאחריותו/ה.