לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
רז חדיף

רז חדיף

רז חדיף

פסיכולוג

פסיכולוג מאומת
מספר רישיון: 27-153919

אודות רז חדיף בקצרה:

אהלן אני רז, פסיכולוג בהתמחות שיקומית, נוירופסיכולוג ויזם בתחום המחקר האקדמי. אני מטפל בילדים ונוער ומבוגרים המתמודדים עם מחלה כרונית, פגיעת ראש, נכות פיזית, פוסט-טראומה, הפרעה סומטית, דכאון וחרדה, אבל על אובדן...

פניה אל רז חדיף

רז חדיף עוסק בהדרכת הורים, טיפול בחשיפה ממושכת (PE), טיפול בקבלה ומחויבות (ACT), טיפול דיאדי, טיפול התנהגותי קוגניטיבי (CBT), טיפול נפשי, טיפול פסיכו-דינאמי, טיפול פסיכולוגי, ייעוץ, ייעוץ תעסוקתי, מחקר, קשיבות (Mindfulness) ושיקום.

מטפל בגיל השלישי, ילדים, מבוגרים, מתבגרים ונוער. בהתמודדות עם אוטיזם וליקויי תקשורת, אירועים רפואיים (טיפול, השתלה, ניתוח...), דיכאון והפרעות מצב רוח, הפרעות אישיות, הפרעות אכילה, הפרעות התנהגות (ילדים), הפרעות התפתחותיות, הפרעות נפש, הפרעות קשב וריכוז, הרטבה/הצטאות (ילדים), התמכרויות, התנהגויות כפיתיות, חרדה, יחסי הורים-ילדים, לקויות למידה, מחלות גוף, משברי חיים (גירושים, אסון..), פגיעות מוח, פוביות (פחדים), פוסט טראומה, קשיים בהתארגנות, קשיים בזוגיות, קשיים במוטוריקה, קשיים במיומניות חברתיות וקשיים במיניות.

דובר אנגלית ועברית.
טיפול גיי-פרנדלי
פנוי לקבלת מטופלים חדשים
קליניקה נגישה לאנשים עם מוגבלויות

רז חדיף חבר באיגודים המקצועיים:

אודות רז חדיף

אהלן אני רז, פסיכולוג בהתמחות שיקומית, נוירופסיכולוג ויזם בתחום המחקר האקדמי.

אני מטפל בילדים ונוער ומבוגרים המתמודדים עם מחלה כרונית, פגיעת ראש, נכות פיזית, פוסט-טראומה, הפרעה סומטית, דכאון וחרדה, אבל על אובדן ומשברי חיים. לאורך השנים רכשתי מגוון כלים טיפוליים אפקטיביים, עברתי השתלמויות והכשרות ממוקדות לטיפול באתגרי היומיום, החל מטיפול בהורות וכלה בזוגיות. אני מאמין ודוגל בחיבור עמוק שבין גוף לנפש ובשיפור איכות החיים כמטרה טיפולית מרכזית.

ניסיון מקצועי: 

מחלקת שיקום ילדים - המרכז הרפואי שיבא, תל השומר

המרכז לטרשת נפוצה - המרכז הרפואי שיבא, תל השומר

השכלה:

תואר שני (MA) בפסיכולוגיה שיקומית באונ' אריאל

תואר ראשון (BA) במדעי ההתנהגות באונ' בן גוריון

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של רז חדיף, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי רז חדיף ובאחריותו/ה.