לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
תמר רבגד

תמר רבגד

תמר רבגד

פסיכולוגית, תרפיסטית באמנות חברה בי.ה.ת

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-134004
חברה ביה"ת מאומתת
מספר ת.ז: 00000-9933

אודות תמר רבגד בקצרה:

נעים מאוד! שמי תמר, בהכשרתי אני פסיכולוגית מחקרית (MA) ומטפלת מוסמכת בהבעה ויצירה (MA). בעלת תואר ראשון ושני במחלקה לפסיכולוגיה באוניברסיטת בר-אילן ותואר שני נוסף בטיפול רגשי באמנויות (MA). עברתי הסמכה בשירות הפסיכולוגי...

פניה אל תמר רבגד

אודות תמר רבגד

נעים מאוד! שמי תמר, בהכשרתי אני פסיכולוגית מחקרית (MA) ומטפלת מוסמכת בהבעה ויצירה (MA). בעלת תואר ראשון ושני במחלקה לפסיכולוגיה באוניברסיטת בר-אילן ותואר שני נוסף בטיפול רגשי באמנויות (MA). עברתי הסמכה בשירות הפסיכולוגי של תל אביב ובמרכז הרפואי איכילוב, במכון להתפתחות הילד. לאורך השנים עברתי השתלמויות בפסיכותרפיה מבוססת מיינדפולנס, פסיכולוגיה של האשה, פסיכולוגיה של המתבגר.ת ו-CBT משולב מיינדפולנס. במהלך השנים צברתי נסיון רב בעבודה עם נוער ומבוגרים בעלי מגוון צרכים. אני משלבת בעבודתי בין הידע האקדמי והכלים המקצועיים שצברתי, לבין הניסיון הטיפולי במערכות הבריאות, החינוך והקליניקה. הטיפול מבוסס על אינטגרציה בין גישות פסיכודינאמיות לבין פסיכולוגיית העצמי, מיינדפולנס, עבודה עם חומרים, CBT ותאוריות הגל החדש (כגון סכמה תרפיה). לכל מטופל.ת מותאם תהליך טיפולי ייחודי, תוך הקשבה לצרכים וליכולות. 

אני מאמינה בטבע האדם והנפש לגבור על קשיים וכאב ולצמוח מהם. בקשר הטיפולי נייצר מרחב בטוח ונעים, בו נתבונן עמוק, נמצא את המשאבים הפנימיים ונגלה את היכולות ואת מקורות הצמיחה והכח. 

יש לי זכות להציע ליווי בנושאים: הורות ואמהות, הפרעות קשב וריכוז, מצבי משבר (כגון אבדן ושכול, גירושין), לקויות למידה, הפרעות אכילה, הורות לילד.ה בעל צרכים מיוחדים וכן סיוע רגשי במצבי דיכאון, חרדות ופוביות, טיפולי פוריות, OCD, דימוי עצמי נמוך, בעיות בקשר בין אישי.

מוזמנים ליצור עימי קשר לקביעת פגישת היכרות.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של תמר רבגד, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי תמר רבגד ובאחריותו/ה.