לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
אריאל קורן

אריאל קורן

אריאל קורן

פסיכולוג

פסיכולוג מאומת
מספר רישיון: 27-152777

שמי אריאל, פסיכולוג בהתמחות קלינית, מטפל בילדים, מתבגרים, מבוגרים, והדרכת הורים. מקבל בקליניקה פרטית בראש פינה ובכרמיאל. בנוסף, אני עובד במחלקה להדרכת הילד והמשפחה- המרכז הרפואי לגליל, עמותת מיט"ב בגליל העליון,... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל אריאל קורן

אודות אריאל קורן

שמי אריאל, פסיכולוג בהתמחות קלינית, מטפל בילדים, מתבגרים, מבוגרים, והדרכת הורים. מקבל בקליניקה פרטית בראש פינה ובכרמיאל. בנוסף, אני עובד במחלקה להדרכת הילד והמשפחה- המרכז הרפואי לגליל, עמותת מיט"ב בגליל העליון, ומשמש כקב"ן במילואים.

הגישה בה אני עובד היא אינטגרטיבית, כלומר, מאגדת מספר פריזמות תיאורטיות וטכניקות תרפויטיות, כאשר הדגש מושם על השאלה כיצד ניתן לסייע באופן המתאים ביותר לאדם הפונה לטיפול. בתשתית עמדתי הטיפולית ניצבת הגישה הדינאמית אשר אינה מתמקדת רק במצוקה הנוכחית ובסימפטומים בגינם פנה האדם לטיפול, אלא מתבוננת באדם השלם ובעולמו הפנימי. בהתאם לצרכי הפונה נעשה שימוש ב-EMDR, כלים מעולם ה-CBT, וטכניקות נוספות. העמדה שלי כמטפל מושתת על ההבנה כי המפגש הטיפולי הינו מפגש בין שני אנשים, וכפי שכתב הפסיכואנליטיקאי קארל יונג: "פגישה בין שני אנשים כמוה כשני חומרים כימיים הבאים במגע זה עם זה; אם ישנה תגובה, שניהם עוברים תהליך של השתנות." כך, במהלך הטיפול אנו יוצאים יחד למסע האינדיבידואלי של המטופל למען התפתחותו האישית והשגת מטרותיו.

במהלך השנים צברתי ניסיון בעבודה עם ילדים, מתבגרים, בוגרים, ומשפחותיהם, אשר פנו לטיפול סביב מגוון נושאים, כגון: קושי משברי והסתגלותי, טראומה, דיכאון וחרדה, בעיות התנהגות וקשיי וויסות, דימוי עצמי נמוך וחוסר ביטחון עצמי, קושי ביצירה והתמדה בקשרים בין אישיים – חברתיים וזוגיים, וכן הלאה. כמו כן, אני מרבה לעבוד עם אוכלוסיות מרקע דתי וחרדי וכן עם חוזרים בתשובה ויוצאים בשאלה, תוך עיסוק תיאורטי ומעשי ביכולת להנגיש ולהתאים את הטיפול הפסיכולוגי לקבוצות אלו.

במהלך דרכי המקצועית רכשתי ניסיון במסגרות שונות, ביניהן: המרכז לשירות פסיכולוגי שער הנגב, מכון הקבע של צה"ל, מכון עמית בחדרה, פנימיית ישיבת מתיבתא בזכרון יעקב, והמרפאה לבריאות הנפש של קופ"ח כללית 'מרבך' בקריות.

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של אריאל קורן, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי אריאל קורן ובאחריותו/ה.