לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ד"ר סמדר דה לנגה

ד"ר סמדר דה לנגה

ד"ר סמדר דה לנגה

פסיכולוגית קלינית מומחית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-137275

מתוך מסע אקדמי והוליסטי; חקירה והתבוננות במרחב; מסע-חיים לחירות פנימית; לתואמות; אמונה בפוטנציאל עוצמה עצום ובלתי ממומש, אני מגיעה למפגש שמטרתו לשרת את היכולת לאהוב - כפי שהיננו.-- טיפול שהינו תנועה לתואמות עם מה... קראו אודותיי בהרחבה...

בתקופה זו אני זמינה (בהתנדבות) למתן עזרה ראשונה נפשית. זהו יעוץ תמיכתי טלפוני בלבד שאינו מהווה תחליף לטיפול.


ניתן להתקשר אלי ל 052-8626356 בימים:
ראשון, בין 10:00 ל 13:00
שני, בין 12:00 ל 14:00
שלישי, בין 10:00 ל 14:00

פניה אל ד"ר סמדר דה לנגה

ד"ר סמדר דה לנגה השיבה ל 75% מהפניות (על פי משוב מ-3 פונים לפחות)

אודות ד"ר סמדר דה לנגה

מתוך מסע אקדמי והוליסטי; חקירה והתבוננות במרחב; מסע-חיים לחירות פנימית; לתואמות; אמונה בפוטנציאל עוצמה עצום ובלתי ממומש, אני מגיעה למפגש שמטרתו לשרת את היכולת לאהוב - כפי שהיננו.-- טיפול שהינו תנועה לתואמות עם מה שהחיים מציעים - ריקוד החיים. חיים המצויים במירווחים בין תבניות המחשבה ובין המילים. לפנות מקום למפגש נוכח ואותנטי. חיבור לכח החיים. לחדד את חושי ההוויה לידיעה שמעבר לגלוי לעין. לפתוח את האופק ואפשרויות הבחירה מתוך שותפות לדרך ומפגש ישיר בגובה העיניים. ללא שיפוטיות. מתוך תפישה אוניברסלית וגמישות מחשבתית.

דה לנגה פסיכולוגית קלינית מוסמכת, ד״ר לפסיכולוגיה קלינית ומדריכה לפסיכותרפיה בישראל ובקליפורניה. היא מדריכה מטפלים אודות אינטגרציה של מצבי-תודעה-בטיפול בישראל, קליפורניה, מרכז אמריקה ואירופה. דה לנגה היא מטפלת אקלקטית המשלבת פסיכולוגיה קוגניטיבית-ביהויוריסטית, פסיכואנליזה התיחסותית, פסיכולוגיה סומאטית, פסיכולוגיה אקזיסטנציאליסטית, תפישה הומאנית-טראנספרסונאלית, פסיכואנליזה אנליטית וארכיטיפית, וטיפול בטראומה .(TRAUMA INFORMED THERAPY)היא ניהלה ולקחה חלק קליני ב: ניהול סיכונים (TMT) , מניעת אובדנות, מודעות לגזענות, עבודה עם חסרי בית ונוער בסיכון, פרויקטים הוליסטיים-אקדמיים בישראל, יפן וקליפורניה ובקהילות אלטרנטיביות בקליפורניה, יפן וגואטמלה. היא התמחתה בטיפול בטראומה ופוסט טראומה, תרגול מצבי תודעה (כגון: דה-פרסונליזציה, דיסוסיאציה, הלוסינציה ומסעות אסטראלים), ניהול סיכונים בארגונים, טיפול קהילתי והתפתחות אישית. היא חוקרת את תחום מצבי התודעה והאני ללא המרכז (DECENTERED SELF), מפתחת ומלמדת את גישת הפסיכולוגיה הקוגניטיבית הא-דואליתדה לנגה ייעצה ותרמה לארגונים: האוניברסיטה של קליפורניה, סן פרנסיסקו (UCSF), בית הספר הגבוה לאומנות של קליפורניה (CCoA), הקולג' של סנטה רוזה בקליפורניה (SRJC), San Francisco’s CASA והשירות הפסיכולוגי באוניברסיטת בן גוריון בנגב.

פסיכולוגיה א-דואלית מאפשרת חווית חיים אוטנטית ונוכחות. להיות במגע נפשי אוטנטי עם האני הפנימי ועם האחר. בפשטות. התהליך מאפשר להשיל קליפות חיצוניות ולהגיע לויטאליות שהיא זכות חיים בסיסית. לחיות באופן אוטנטי מתוך המהות האמיתית של האני. המטפל/ת הוא כמיילד/ת בתהליך לידה טבעי ללידת המהות האינדבידואלית. הגלעין הפנימי. מה שהיה כלוא מתחת להרגלים, תבניות ישנות, או שפשוט היה בלתי ניתן להשגה בגלל מחסור בכלי מתאים להכלה.

השיטה מעוגנת בשורשים של תובנות עתיקות כמסורת הבודהיזם הטיבטי ואדויטה ודנטה, באמפתיה ורגישות מתוך העקרונות של קשרי גומלין, ובידע ותהליך מחשבתי של פסיכולוגיה קלינית ופסיכואנליזה.

https://hereandnows.wixsite.com/mysite

השכלה:

2008- 2014: המכון הגבוה ללימודים מתקדמים פסיפיקה (Pacifica Graduate Institute), קרפינטריה, קליפורניה.                                                                 

Ph.D., דוקטורט בפסיכולוגיה קלינית עם דגש בפסיכולוגית עמקים

 (analytical psychoanalysis).

 

2005- 2007: האוניברסיטה על שם ג'ון פ. קנדי (John F. Kennedy University), פלסנט היל, קליפורניה.

                     B.A, בהצטינות בפסיכולוגיה.

 

1991- 1992: האוניברסיטה העברית, ירושלים.

        B.Ac, מועמדת לתואר ראשון בתולדות האומנות ופילוסופיה מערבית.

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ד"ר סמדר דה לנגה, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ד"ר סמדר דה לנגה ובאחריותו/ה.