לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
סיון סהר

סיון סהר

סיון סהר

פסיכולוגית קלינית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-132492

פסיכולוגית קלינית מומחית עם ניסיון גם בעבודה בתחום החינוכי. מטפלת ומלווה מבוגרים, נוער, ילדים והוריהם בקליניקה הממוקמת בכפר סבא ובמקביל עובדת במסגרת טיפול יום להפרעות אכילה במרכז הרפואי שניידר.  במהלך שנות... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל סיון סהר

אודות סיון סהר

פסיכולוגית קלינית מומחית עם ניסיון גם בעבודה בתחום החינוכי. מטפלת ומלווה מבוגרים, נוער, ילדים והוריהם בקליניקה הממוקמת בכפר סבא ובמקביל עובדת במסגרת טיפול יום להפרעות אכילה במרכז הרפואי שניידר. 

במהלך שנות התמחותי במרכז לבריאות הנפש נס-ציונה עבדתי עם אוכלוסיות מגוונות במחלקה סגורה, טיפול יום ובמרפאה. במסגרת עבודתי טיפלתי במגוון קשיים, ביניהם דיכאון, חרדה, טראומה, קשיי הסתגלות, הפרעות אישיות, משברי חיים וקשיים חברתיים ובינאישיים. ברקע ניסיון בעבודה בשירות הפסיכולוגי החינוכי. בעבודתי המערכתית בתוך בתי הספר וגני הילדים עובדת על קידום רווחתם הנפשית של הילדים בתוך המסגרת החינוכית תוך ביצוע התערבויות טיפוליות עם צוותי חינוך, ילדים והורים.

הגישה הטיפולית שלי בבסיסה דינאמית תוך אמונה בחשיבות שילובם של כלים מגישות שונות מעולם ה-CBT בכדי להתאים את הטיפול לצרכי המטופל. מאמינה כי הקשר הוא אבן היסוד עליו מושתת הטיפול. על מנת שהטיפול יניב תוצאות ויחולל שינוי מבפנים ומבחוץ עליו להתקיים בתוך מרחב המבוסס על אמון בו המטפל מקבל את המטופל ומדבר איתו בגובה העיניים תוך הצגת גמישות ופתיחות לבחון את צרכיו המשתנים ציפיותיו ומטרותיו בסביבה בטוחה, מכילה ועוטפת.

במהלך עבודתי עם ילדים ובני נוער אני משלבת גם אומנות וטיפול במשחק כחלק אינטגרלי מהתהליך הטיפולי. כלים המאפשרים לילד/ה להתבטא בחופשיות באמצעות יכולות שונות, כגון חשיבה, דמיון, תכנון ויצירתיות אשר יוצרים בהדרגה מרחב מוגן ובטוח לעלות תכנים פנימיים באמצעות סמלים מבלי לתת לחשיבה הרציונאלית לעצור את הביטוי החופשי של רגשות ומבלי לפחד מכישלון, ביקורת ומהמפגש עם תחושות של כעס ואשמה.
 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של סיון סהר, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי סיון סהר ובאחריותו/ה.