לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
שרה שולומון

שרה שולומון

שרה שולומון

פסיכולוגית בהתמחות קלינית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-138288

  אני שרה, פסיכולוגית בהתמחות קלינית. אני עובדת במרפאת בריאות הנפש "בארי" של שירותי בריאות כללית, ביחידת אשפוז היום - שם אני מטפלת במבוגרים ועורכת אבחונים. בנוסף, אני מטפלת במבוגרים בכל הגילאים בקליניקה... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל שרה שולומון

אודות שרה שולומון

 

אני שרה, פסיכולוגית בהתמחות קלינית. אני עובדת במרפאת בריאות הנפש "בארי" של שירותי בריאות כללית, ביחידת אשפוז היום - שם אני מטפלת במבוגרים ועורכת אבחונים. בנוסף, אני מטפלת במבוגרים בכל הגילאים בקליניקה פרטית בהרצליה ובזום. בעבר טיפלתי במבוגרים במרפאת החוץ בבית חולים "שלוותה", ולפני כן עבדתי מספר שנים כמתמחה בפסיכולוגיה חינוכית.

אני מטפלת בגישה פסיכו-דינמית, ב-CBT, ובגישה אינטגרטיבית - זאת, לפי הצורך האישי של כל מטופל. אני בעלת ניסיון בעבודה עם משברי חיים, בדידות, חרדה, דיכאון, סוגיות משפחתיות, קשיים בדימוי העצמי וקשיים בקשרים בין אישיים.

אני רואה בטיפול פסיכולוגי מסע לחקירה משותפת ולשינוי, ומאמינה בכוחם של נוכחות רגשית, קשר משמעותי של אמון, ומרחב של הכלה והחזקה כמסייעים לכך.

 

פסיכולוגית רשומה במשרד הבריאות, בהתמחות קלינית (מ.ר 27-138288).

M.A בפסיכולוגית קלינית, בהצטיינות, המרכז האקדמי רופין.

M.A בפסיכולוגיה תעסוקתית, האקדמית תל אביב-יפו.

B.A בפסיכולוגיה ולימודי מגדר, אוניברסיטת תל אביב.

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של שרה שולומון, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי שרה שולומון ובאחריותו/ה.