לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
צליל אריאב-ארז

צליל אריאב-ארז

צליל אריאב-ארז

פסיכולוגית קלינית מומחית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-134546

בעלת ניסיון עשיר בטיפול במבוגרים, מתבגרים, ילדים ובהדרכות הורים. מטפלת בגישה פסיכודינמית ומשלבת גם טיפול בטכניקת EMDR וCBT.  הטיפול מאפשר יצירת מרחב בו המטופל יוכל לחוש בטוח על מנת לעבד תכנים משמעותיים ולעיתים... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל צליל אריאב-ארז

אודות צליל אריאב-ארז

בעלת ניסיון עשיר בטיפול במבוגרים, מתבגרים, ילדים ובהדרכות הורים. מטפלת בגישה פסיכודינמית ומשלבת גם טיפול בטכניקת EMDR וCBT. 

הטיפול מאפשר יצירת מרחב בו המטופל יוכל לחוש בטוח על מנת לעבד תכנים משמעותיים ולעיתים קונפליקטואלים עבורו. חשוב לי לעבוד עם כל מטופל בקצב שלו, ולסייע לו להכיר את עצמו, לקבל את עצמו ולמצוא את הדרך הנכונה עבורו. במקביל, אני שואפת תמיד לחבר אל משאבי ההתמודדות ולחזק את הכוחות על מנת לאפשר למטופל לזהות ולממש את יכולותיו הטבעיות.

טיפול רגשי בכל הגילאים מסייע בהתמודדות עם קשיים כגון מצב-רוח ירוד או תנודות במצב הרוח, מתח, חרדה, דכאון וטראומה. כמו כן, הפרעות קשב וקשיי התארגנות מובילים פעמים רבות ילדים ומבוגרים לטיפול.

לאורך השנים צברתי ניסיון בעבודה עם מגוון גילאים וכן ניסיון עם אוכלוסיות מגוונות, כולל בריאות הנפש והפרעות קשות.

ניסיון:

- קליניקה פרטית: טיפול פסיכולוגי במבוגרים, מתבגרים, ילדים והורים. עבודה עם מגוון קשיים ואתגרים בשילוב של טכניקות טיפוליות.

- המרכז לבריאות הנפש "שער מנשה": פסיכולוגית ראשית במחלקה סגורה, טיפולים, טיפולים קבוצתיים, ביצוע אבחונים פסיכו-דיאגנוסטיים, הדרכת אנשי צוות ופסיכולוגים.

- מכון טריאסט שריג לפסיכותרפיה בתל אביב: טיפולים פרטניים, אבחונים פסיכו-דיאגנוסטיים. טיפול בילדים ונוער, הדרכת צוותים, טיפול במבוגרים והורים.

- פנימייה פוסט אשפוזית "נווה-הדר": טיפולים פרטניים, אבחונים פסיכו-דיאגנוסטיים, הדרכת צוותים.

- המרפאה לבריאות הנפש יפו: טיפול פרטני בילדים, מתבגרים והורים.

- מכון "עמית": אבחונים פסיכו-דידקטיים לילדים ומתבגרים.

לאזור העמקים: גלבוע, עמק יזרעאל, עמק חרוד, עמק המעיינות, עמק הירדן, עפולה, בית שאן והסביבה.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של צליל אריאב-ארז, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי צליל אריאב-ארז ובאחריותו/ה.