לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
נירית וויסקוף

נירית וויסקוף

נירית וויסקוף

פסיכולוגית שיקומית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-131578

אני פסיכולוגית שיקומית מומחית, בעלת ניסיון רב בטיפול במבוגרים, צעירים ובני משפחותיהם המתמודדים עם מגוון רחב של מחלות, פגיעות ותסמונות נרכשות או מולדות, ביניהן: פגיעות ראש (כתוצאה למשל מאירועים מוחיים ומחבלות... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל נירית וויסקוף

אודות נירית וויסקוף

אני פסיכולוגית שיקומית מומחית, בעלת ניסיון רב בטיפול במבוגרים, צעירים ובני משפחותיהם המתמודדים עם מגוון רחב של מחלות, פגיעות ותסמונות נרכשות או מולדות, ביניהן: פגיעות ראש (כתוצאה למשל מאירועים מוחיים ומחבלות ראש), פציעות אורתופדיות, מחלות אונקולוגיות והפרעות כאב (CRPS, פיברומיאלגיה ותסמונות כאב כרוני). באופן טבעי, התמודדויות מעין אלה משפיעות על התפקוד בתחומי החיים השונים של האדם ומשפחתו, והתגובות הרגשיות לכך הינן רבות ומגוונות. טיפול פסיכולוגי יכול להקל על מצוקה, לעודד התמודדות מיטיבה ולסייע לבסס אורח חיים מלא ומספק. אני עובדת עם מטופלים המתמודדים עם דיכאון, מצבי חרדה, פוסט-טראומה, הפרעות אכילה, מצבים פסיכו-סומטיים, משברי חיים וקשיי הסתגלות, מצבי אובדן ושכול, וסוגיות הקשורות לזהות וליחסים בינאישיים, אם בתוך קונטקסט של התמודדות פיזית ואם כחלק מהתמודדויות חיים שונות. אני גם בעלת ניסיון בהדרכות הורים.  

אני מאמינה בטיפול המהווה מרחב מכבד, מאפשר ומקדם, בתוכו יכול כל מטופל למצוא את הדרך והכוחות הקיימים בו כדי להגיע למקומות של משמעות, צמיחה ושינוי. אני מטפלת בגישה טיפולית אינטגרטיבית, המשלבת גישות פסיכו-דינאמיות, תפיסת עולם שיקומית והתערבויות פרקטיות, למשל מעולם הטיפול הקוגניטיבי-התנהגותי (CBT), גישת ה-EMDR ותחום הטיפול הדיאלקטי-התהגותי (DBT), בהתאם לצרכים ולמאפיינים של המטופל. כדי לאפשר טיפול המותאם למטופל, הכרחי בעיניי לאפשר מרחב טיפולי המסייע לתהליכי התבוננות והעמקה בעולם הפנימי, אך גם לתפוס עמדה אקטיבית ומעשית בעת הצורך.   

השלמתי בהצטיינות לימודי תואר ראשון בפסיכולוגיה ומדע המדינה ולימודי תואר שני בנוירופסיכולוגיה קלינית-שיקומית באוניברסיטה העברית בירושלים. בשנים האחרונות ניהלתי את צוות הפסיכולוגים באשפוז היום השיקומי במרכז הרפואי-שיקומי "רעות" בת"א ועבדתי בתור פסיכולוגית במכון רדיותרפיה בבי"ח "אסותא" באשדוד. כמו כן, עבדתי בשירות הפסיכולוגי החינוכי של עיריית תל אביב, כחלק מהתמחות בפסיכולוגיה חינוכית. כיום אני מצויה בתהליך של הסמכה להדרכה בפסיכולוגיה שיקומית. 

 כאן עבורכם, מוזמנים ליצור איתי קשר,

נירית וויסקוף-פרקש (Nirit Wiskop-Farkash)

050-6654018, wiskop.nirit@mail.huji.ac.il 

הקליניקה ממוקמת ברחובות

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של נירית וויסקוף, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי נירית וויסקוף ובאחריותו/ה.