לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
איה אבנון גרוזד

איה אבנון גרוזד

איה אבנון גרוזד

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-123417

אודות איה אבנון גרוזד בקצרה:

פסיכולוגית קלינית, מומחית בטיפול במבוגרים ומתבגרים אני עוסקת בטיפול פרטני, בהדרכות הורים ובאבחונים פסיכולוגיים. מטפלת בקליניקה פרטית בתל-אביב.  מתי מומלץ לפנות לטיפול פסיכולוגי? יש זמנים שבהם אנחנו...

פניה אל איה אבנון גרוזד

אודות איה אבנון גרוזד

פסיכולוגית קלינית, מומחית בטיפול במבוגרים ומתבגרים

אני עוסקת בטיפול פרטני, בהדרכות הורים ובאבחונים פסיכולוגיים. מטפלת בקליניקה פרטית בתל-אביב. 

מתי מומלץ לפנות לטיפול פסיכולוגי?

יש זמנים שבהם אנחנו מרגישים שיש משהו שמעיק עלינו, מפריע לנו להתקדם, ושהגיע הזמן להתמודד איתו בכדי שנרגיש ונחיה יותר טוב. הדבר הזה יכול להיות חרדה, דיכאון, קושי ביחסים חברתיים או זוגיים, תחושות שאנחנו לא מספיק טובים או שווים, שאלות על הזהות שלנו, על המידה בה אנו מממשים את היכולות שלנו ועל המידה בה אנו מסופקים בחיינו. לפעמים, תחושות אלו מתעוררות בנו נוכח משבר (פרידה, אובדן, פיטורין וכו'), ובפעמים אחרות הן מלוות אותנו זמן רב.

אני מאמינה שהטיפול הפסיכולוגי יכול לספק מרחב לחשיבה והבנה משותפת, מקום פרטי ובטוח שבו אפשר לשתף אדם אחר בכל שעל ליבנו. מניסיוני, המרחב המיוחד הזה מהווה בעבור רבים הזדמנות לזהות כיצד הם "תקועים" בדפוסים שלא היו מודעים לקיומם, לחקור את העדפותיהם וכישוריהם, ולמצוא את הדרך לשינוי ולצמיחה אישית.

אני מטפלת בגישה דינאמית, תוך שילוב של כלים התנהגותיים-קוגנטיביים.

ניתן ליצור איתי קשר לצורך תיאום פגישת היכרות

בטלפון 052-5778227 

 

 

·       

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של איה אבנון גרוזד, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי איה אבנון גרוזד ובאחריותו/ה.