לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
אלון חקאק

אלון חקאק

אלון חקאק

יועץ חינוכי מאומת
מספר רישיון: 18390

אודות אלון חקאק בקצרה:

שמי אלון חקאק. אני פסיכותרפיסט ויועץ חינוכי המטפל בקליניקה פרטית בחולון. במסגרת התמחותי, אני מטפל במרפאת יום למבוגרים בלוד (שלוחה של המרכז הרפואי לבריאת הנפש באר יעקב - נס ציונה). במסגרת עבודתי בקליניקה, אני...

פניה אל אלון חקאק

אודות אלון חקאק

שמי אלון חקאק. אני פסיכותרפיסט ויועץ חינוכי המטפל בקליניקה פרטית בחולון. במסגרת התמחותי, אני מטפל במרפאת יום למבוגרים בלוד (שלוחה של המרכז הרפואי לבריאת הנפש באר יעקב - נס ציונה).

במסגרת עבודתי בקליניקה, אני מטפל בבני נוער ובמבוגרים. גישתי הטיפולית מתבססת על הטיפול האנליטי-יונגיאני והטיפול הדינמי תוך שילוב של גישות וטכניקות עבודה ממוקדות, כגון: הגישה הקוגניטיבית התנהגותית והגישה הנרטיבית.

אני מאמין בהתאמת הטיפול לסיבת הפנייה, לצורכי המטופל ולאישיותו כך שיחדיו נוכל להגיע לתועלת מיטבית ומרבית מהטיפול.

אני מטפל בשינויים במצב הרוח, דיכאון, חרדה, התנהגויות כפייתיות, פוביות (פחדים), בעיות בין-אישיות, דימוי עצמי נמוך, זהות מינית, משברי חיים (פרידות, גירושים, אסון, אבל...) חיפוש משמעויות בשלבים שונים בחיים והתפתחות אישית.

מזה כארבע שנים אני משמש כיועץ חינוכי בבית ספר "הבילויים" ברמת גן. במסגרת תפקידי, אני עוסק בהדרכה ותמיכה לילדים ונוער, למורים והורים.

לפרטים נוספים, אתם מוזמנים לבקר באתר שלי:

http://www.alonhakak.com/

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של אלון חקאק, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי אלון חקאק ובאחריותו/ה.