לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
יעל נדב

יעל נדב

יעל נדב

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-6886

אודות יעל נדב בקצרה:

.  פסיכולוגית קלינית מדריכה, מטפלת ומאבחנת. בוגרת בית הספר לפסיכותרפיה ה.ל.פ.ב.א. סיימתי תואר שני בפסיכולוגיה קלינית של המבוגר  באוניברסיטה העברית בירושלים ועשיתי את התמחותי בהדסה עין כרם במרפאה הפסיכיאטרית...

פניה אל יעל נדב

אודות יעל נדב

פסיכולוגית קלינית מדריכה, מטפלת ומאבחנת.

בוגרת בית הספר לפסיכותרפיה ה.ל.פ.ב.א.

סיימתי תואר שני בפסיכולוגיה קלינית של המבוגר  באוניברסיטה העברית בירושלים ועשיתי את התמחותי בהדסה עין כרם במרפאה הפסיכיאטרית ובמחלקת האשפוז הפסיכיאטרי  שם.

כיום עובדת ומדריכה במכון שלם ובקליניקה פרטית בתל אביב ובראשון.

במסגרת  עבודתי צברתי ניסיון עשיר בטיפול בילדים ( והוריהם...) מתבגרים ומבוגרים,

 

מגיעה מהגישה הדינאמית לטיפול פסיכולוגי, ומאמינה כי התנהגויות "מפריעות" וסימפטומים "מטרידים" ולא רצויים הם דרכו  של הילד ( וגם של המבוגר.. ) להעביר מסר רגשי לסביבה, אודות צרכים ומצוקות המטרידים אותו. מסר שמסיבות שונות לא הצליח להיות מובן  ולכן נוצר קושי ותסכול אצל כל הצדדים.   בהתאם לכך מטרת הטיפול היא חיפוש ומאמץ משותף של כל השותפים לדרך למצוא את המסר הרגשי של הילד  ולהצליח להקשיב לו.

רואה בטיפול פסיכולוגי מפגש ייחודי הרוצה לאפשר ביטוי וריפוי של פצעים נפשיים עמוקים המעיבים על יכולתנו לחוות אושר ושמחה, לנהל מערכות יחסים מיטיבות ולממש את עצמנו.

רואה את תפקידי בעבודה עם מתבגרים ומבוגרים כמלווה ושותפה של האדם בחיפוש ומימוש דרכו האישית והייחודית, ובפיענוח את הכבלים המונעים מאתנו לממש את שאיפותינו העמוקות. 

 

דרכי התקשרות: yael_nadav2003@yahoo.com

נייד : 0523-827398

כתובת 1  : זמנהוף 23 תל אביב

כתובת 2: היקב 10 ראשל"צ

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של יעל נדב, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי יעל נדב ובאחריותו/ה.