לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
שיר רייכרט רמות

שיר רייכרט רמות

שיר רייכרט רמות

פסיכולוגית רפואית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-118445

אודות שיר רייכרט רמות בקצרה:

פסיכולוגית רפואית ופסיכותרפיסטית אינטגרטיבית עובדת בקליניקה פרטית בתל אביב.  בעבודתית במסגרות ציבוריות התנסתי בעיקר בעבודה עם נשאי HIV וחולי AIDS, מטופלים אונקולוגים והמטולוגים, חולים דרמטולוגים, בני משפחה...


תל אביב והמרכז, חיפה והכרמל

פניה אל שיר רייכרט רמות

אודות שיר רייכרט רמות

פסיכולוגית רפואית ופסיכותרפיסטית אינטגרטיבית

עובדת בקליניקה פרטית בתל אביב. 

בעבודתית במסגרות ציבוריות התנסתי בעיקר בעבודה עם נשאי HIV וחולי AIDS, מטופלים אונקולוגים והמטולוגים, חולים דרמטולוגים, בני משפחה וצוותים רפואיים.
עבודת הגמר שלי עסקה בחוויותיהם.ן של אנשים טרנג'נדרים במפגש עם המערכת הרפואית, ואני ממשיכה לעסוק בעבודה עם להטב"ק. 

אני מאמינה ביכולת ההתאוששות וההשתקמות של נפש האדם, גם מול האתגרים והמכאובים הגדולים ביותר. אמונה זו, יחד עם סקרנות רבה הם שמובילים את עיסוקי המקצועי.
אני עוסקת בטיפול בגישה אינטגרטיבית, עבודתי שואבת משיטות מבוססות חוויה ואני מאמינה בטיפול מותאם אישית למטופל.ת ולצרכיו.ה ולכן משלבת בעבודתי תפיסות פסיכודינאמיות וקוגנטיביות-התנהגותיות, ובעיקרן שיטות בהן עברתי הכשרה ספציפית: ביו-פידבק, EMDR, AEDP, סכמה תרפיה ו-EFT.
 

יחד עם עבודתי בטיפול אני מתנדבת בקידום התחום והפסיכולוגיה הציבורית בישראל. יו"ר ועד החטיבה לפסיכולוגיה רפואית, הסתדרות הפסיכולוגים בישראל, ​​​​​​​לשעבר חברת הועד המנהל של התנועה למען פסיכולוגיה ציבורית.

טלפון 050-6456669

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של שיר רייכרט רמות, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי שיר רייכרט רמות ובאחריותו/ה.