לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
שחר בילר

שחר בילר

שחר בילר

פסיכולוגית חינוכית מומחית ומטפלת קוגניטיבית-התנהגותית (CBT)

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-119337

אודות שחר בילר בקצרה:

שמי שחר בילר, פסיכולוגית חינוכית מומחית ומטפלת CBT חברה מומחית באיט"ה. מטפלת בילדים, נוער ומבוגרים, מתגוררת ועובדת בכרכור. אני מתמחה בטיפול בילדים ונוער בגילאי 8-18 הסובלים מחרדות, קושי בויסות רגשי, קשיים חברתיים,...

פניה אל שחר בילר

אודות שחר בילר

שמי שחר בילר, פסיכולוגית חינוכית מומחית ומטפלת CBT חברה מומחית באיט"ה. מטפלת בילדים, נוער ומבוגרים, מתגוררת ועובדת בכרכור.
אני מתמחה בטיפול בילדים ונוער בגילאי 8-18 הסובלים מחרדות, קושי בויסות רגשי, קשיים חברתיים, דיכאון, OCD, התמודדויות של גיל ההתבגרות ועוד.
כמו כן, אני מטפלת במבוגרים הסובלים מחרדות, התפרצויות זעם, OCD, דיכאון, התמודדויות עם משברי חיים, ועוד.
הטיפולים הינם לרוב קצרי מועד (מספר חודשים) ומסייעים בעיקר לבעלי מוטיבציה לטיפול ולשינוי. אורך הטיפול מושפע ממספר גורמים כמו עומק המצוקה, רמת המוטיבציה לשינוי, רמת הנכונות להשקעה ביצירת שינוי, קשיים נילווים והכוחות הקיימים ליצירת שינוי.

הגישה הטיפולית שלי
אני מאמינה בטיפול משולב המבוסס על שלוש גישות מרכזיות.
הגישה הראשונה: CBT קלאסי המבוסס על שינוי המגיע מתוך חוויה והתנסות של המטופל.ת בהתמודדות מול הקושי, בסיוע הכלים מעולם ה CBT. טיפול זה מאפשר שינוי ושיפור תוך זמן קצר יחסית. 

הגישה השניה, היא הגישה הדינאמית, המבוססת על הבנה מעמיקה יותר של הגורמים לקושי, וחשיבה משותפת עם המטופל.ת על מקור הקושי וההתמודדות הרגשית האפשרית מולו. 

הגישה השלישית הינה גישת ה-ACT - תראפיית קבלה ומחוייבות. זוהי גישה עדכנית ומתקדמת בעולם ה-CBT, המבוססת על תפיסת עולם המדגישה קבלה של רגשות ומחשבות, התמקדות בהווה באופן שאינו שיפוטי (מיינדפולנס), זיהוי הערכים האישיים של המטופל.ת והתייחסות אליהם כמצפן המוביל את הדרך. 

מנסיוני, שילוב זה בין מגוון גישות מביא לשיפור משמעותי ונראה לעין תוך זמן קצר הנשמר לאורך זמן  כאורח חיים. הכלים הפרקטיים של ה-CBT מסייעים לקדם את יצירת השינוי, כאשר ההבנה הדינאמית המעמיקה מסייעת בשימורו לטווח ארוך. גישת ה-ACT מסייעת אף היא על ידי מתן כלים ואופני חשיבה ייחודיים, ותירגולם על מנת לשלבם באורח החיים.
עוד מנסיוני, ככל שהמוטיבציה של המטופל.ת גבוהה יותר, כך אפקטיביות הטיפול גדולה יותר, והשינוי נוצר תוך טווח זמן קצר יותר. 

קצת מנסיוני המקצועי
מזה מספר שנים אני משלבת בין העבודה בקליניקה הפרטית שלי לבין עבודתי בשירות הציבורי.
במסגרת עבודתי הציבורית אני פסיכולוגית בשרות הפסיכולוגי חינוכי, ומביאה לשם את האני מאמין שלי - של שילוב בין עבודה פרטנית לעבודה מערכתית, וכן שילוב בין טיפול מונע ויצירת חוסן, לצד התמודדות עם הקשיים העולים מהשטח. 

מוזמנים ליצור איתי קשר: שחר 054-2209307

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של שחר בילר, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי שחר בילר ובאחריותו/ה.