לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
יפית לוס חסדיאל

יפית לוס חסדיאל

יפית לוס חסדיאל

פסיכולוגית התפתחותית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-130419

שמי יפית לוס חסדיאל, אני פסיכולוגית התפתחותית מומחית, עובדת עם תינוקות, פעוטות וילדים בעלי קשיים רגשיים ו/ או התפתחותיים, ועם הוריהם. אני מנוסה בטיפול פרטני ובטיפול דיאדי המשותף להורים וילדים, ביעוץ והדרכת... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל יפית לוס חסדיאל

אודות יפית לוס חסדיאל

שמי יפית לוס חסדיאל, אני פסיכולוגית התפתחותית מומחית, עובדת עם תינוקות, פעוטות וילדים בעלי קשיים רגשיים ו/ או התפתחותיים, ועם הוריהם.

אני מנוסה בטיפול פרטני ובטיפול דיאדי המשותף להורים וילדים, ביעוץ והדרכת הורים ובטיפול בהורות, בטיפולים קבוצתיים, ובליווי ויעוץ לצוותים חינוכיים ורב מקצועיים.

אני מטפלת במגוון תחומים, ביניהם:

• טיפול ויעוץ להורי פעוטות וילדים בהתפתחות תקינה אשר מעוניינים בהדרכה במגוון תחומים- שינה, אכילה, פרידה מחיתולים, קשיי הסתגלות ושינויים משפחתיים וחינוכיים, אבל ואובדן, ועוד.

• קשיים רגשיים, קשיי התנהגות, חרדות, דיכאון, אילמות סלקטיבית, קשיי קשב, ויסות חושי ורגשי,  קשיי "גמילה" ואנקופרזיס, בררנות באכילה, ועוד.

• טיפול בטראומה

• טיפול בילדים על הספקטרום האוטיסטי ובני משפחתם, לרבות עבודה עם הצוות החינוכי והטיפולי והדרכתו.

• לקויות ועיכובים התפתחותיים ושפתיים.

אני עובדת במכון להתפתחות הילד של "מכבי שירותי בריאות", באבחון וטיפול במגוון תחומים. בעבר עבדתי ביחידה ההתפתחותית של שפ"ח רעננה, וכן בעמותה לילדים בסיכון לחקר וטיפול באוטיזם (עמותת "אותי") כרכזת טיפולית המנהלת ומדריכה צוות טיפולי (מרפאות בעיסוק, קלינאיות תקשורת, מטפלות באומנויות, מנתחות התנהגות).

בנוסף אני מטפלת גם בקליניקה פרטית בשכונת רמת החיל בתל אביב.

ניתן ליצור קשר בטלפון :

052-5452521

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של יפית לוס חסדיאל, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי יפית לוס חסדיאל ובאחריותו/ה.