לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
אורית ירון רביב

אורית ירון רביב

אורית ירון רביב

פסיכולוגית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-92103

אני פסיכולוגית קלינית מומחית, המטפלת בקליניקה פרטית בכפר סבא. התמחיתי במרכז לבריאות הנפש ע"ש בריל (רמת חן). מנוסה בעבודה עם מבוגרים ונוער, במסגרת אשפוזית ומרפאתית. מטפלת בגישה דינאמית, ובתוכה משלבת טכניקות וכלים... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל אורית ירון רביב

אודות אורית ירון רביב

אני פסיכולוגית קלינית מומחית, המטפלת בקליניקה פרטית בכפר סבא. התמחיתי במרכז לבריאות הנפש ע"ש בריל (רמת חן). מנוסה בעבודה עם מבוגרים ונוער, במסגרת אשפוזית ומרפאתית. מטפלת בגישה דינאמית, ובתוכה משלבת טכניקות וכלים של שיטות טיפוליות נוספות בהן התמחיתי, כגון CBT, סכמה-תרפיה, EFT ועוד. עורכת גם טיפולים קצרי מועד וממוקדים.

תחום עיסוק ועניין משמעותי עבורי הוא גיל ההתבגרות, על כל היבטיו. סקרנית מאוד לגבי תהליכים הקורים בתוכו ומתעניינת בהשפעתם של גורמים שונים על רווחתם של מתבגרים- נושא אותו חקרתי במסגרת עבודת התיזה שלי ואני מיישמת בעבודה עם מתבגרים והוריהם בקליניקה שלי. 

בעלת רקע בתחום הפסיכולוגיה התעסוקתית, מעבודתי בעבר במכון מיון, ומשלבת ניסיון זה בייעוץ וטיפול לאנשים המתמודדים עם שאלות בנושאים של שינוי קריירה. 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של אורית ירון רביב, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי אורית ירון רביב ובאחריותו/ה.