לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ענת מנור הרש

ענת מנור הרש

ענת מנור הרש

פסיכולוגית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-126638

ענת מנור - הרש פסיכולוגית רפואית וחינוכית מומחית  אחראית על הפסיכולוגיה הרפואית במערך הילדים בבית חולים "מאיר" ומטפלת בקליניקה פרטית בכפר סבא במבוגרים, ילדים, בני נוער, הורים וצוותים רפואיים המתמודדים... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל ענת מנור הרש

אודות ענת מנור הרש

ענת מנור - הרש

פסיכולוגית רפואית וחינוכית מומחית 

אחראית על הפסיכולוגיה הרפואית במערך הילדים בבית חולים "מאיר" ומטפלת בקליניקה פרטית בכפר סבא במבוגרים, ילדים, בני נוער, הורים וצוותים רפואיים המתמודדים עם מגוון רחב של קשיים: פיריון, משברי חיים, דיכאון וחרדה, מחלות כרוניות, אבל ושכול, השמנת יתר וניתוחים בריאטריים, טראומה, מצבי סוף חיים וחרדה לפני פרוצדורות רפואיות. 
בטיפול אני משלבת, בהתאם לצורכי המטופל.ת, בין חשיבה דינמית מעמיקה המתייחסת למניעים ודפוסים מושרשים לא מודעים, לבין גישות וטכניקות טיפוליות שונות, ביניהן שיטה לטיפול ממוקד בטראומה (EMDR), קבלה ומחויבות (ACT), טכניקות פסיכו-פיזיולוגיות (הרפיה ודמיון מודרך) וטיפול קוגניטיבי התנהגותי (CBT).
אני מאמינה כי טיפול פסיכולוגי המבוסס על קשר של אמון וביטחון, יכול לחולל שינוי ולשפר את הרווחה הנפשית של המטופל.ת וסביבתו, וכן להפוך לכלי חשיבתי-רגשי המתווסף לארגז הכלים הפרטי גם לאחר שהטיפול מסתיים. 
דרכי המקצועית:
פסיכולוגית במכון "בנפשך" המתמחה בטיפול בנשים סביב מעגל פיריון ואי פיריון במצבי אובדן הריון, טיפולי פוריות, סוגיות של אימהות או הכמיהה לה. 
פסיכולוגית בשירותי פסיכולוגי- חינוכי בגני תקווה.  
פסיכולוגית במרפאה הבריאטרית בבית חולים מאיר שם פגשתי מטופלים ומטופלות המתמודדים עם סוגיות של השמנת יתר, דימוי גוף וערך עצמי.
פסיכולוגית אחראית בחטיבה הכירורגית בבית החולים איכילוב שם טיפלתי בעיקר במטופלים ומטופלות המתמודדים עם מחלות אונקולוגיות, מחלות מעי דלקתיות, וכן פגיעות בעקבות תאונות דרכים או פיגועי טרור. 
יצירת קשר:
amh.psych@gmail.com

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ענת מנור הרש, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ענת מנור הרש ובאחריותו/ה.