לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
תמר שר-שלום

תמר שר-שלום

תמר שר-שלום

מטפלת מוסמכת בשיטת האקומי - טיפול נפשי מוקד גוף וחווייה

עובדת הוראה מאומתת
מס רישיון לעיסוק בהוראה: 46468

מורה ומטפלת מוסמכת בשיטת 'האקומי' וחברת צוות בתכנית התלת-שנתית (The Rifined Hakomi Method) - טיפול נפשי ממוקד גוף וחוויה אשר מציע מרחב אנושי בטוח ומרווח, מאפשר חקירה משותפת של הרגלים אוטומטיים המייצרים סבל שאינו... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל תמר שר-שלום

אודות תמר שר-שלום

מורה ומטפלת מוסמכת בשיטת 'האקומי' וחברת צוות בתכנית התלת-שנתית (The Rifined Hakomi Method) - טיפול נפשי ממוקד גוף וחוויה אשר מציע מרחב אנושי בטוח ומרווח, מאפשר חקירה משותפת של הרגלים אוטומטיים המייצרים סבל שאינו הכרחי, ומטפח איכויות של קשב ונוכחות בדרכים עוקפות אינטלקט. אלווה אותכם ואתמוך בתהליך של גילוי עצמי, בו האדם מודע לתרומתו שלו לתהליך הריפוי. נשהה עם החוויה הנוכחית בסקרנות, בעדינות וברגישות, נעקוב אחר מה שמבקש לקרות..  הטיפול מתאים לבוגרים/מבוגרים.

מטפלת גם בשיטת 'אילן לב' - טיפול גופני המשלב מגע ותנועה, ומתייחס למגוון נושאים/מגבלות - מביא חיוניות לאזורים פגועים/כאובים/שכוחים, משחרר מכאב ומשפר יכולות. בעת הטיפול מתקיים דיאלוג עשיר ורגיש, שאינו מילולי, ביני לבין המטופל/ת, אשר מביא את המערכת הגופנפשית למצב של הקשבה עמוקה וחיבור לעוצמתו של הגוף כמקור ידע - הוא מתוודע מחדש ליכולתו לשקם את עצמו בעצמו. בתוך כך מתאפשרת למידה והרחבה של דפוסי תנועה, חשיבה וחווייה.  הטיפול מתקיים על מיטת טיפולים בלבוש מלא, ומתאים לכל הגילאים.

 מורה לאימפרוביזציה, משלבת בעבודתה 'תנועה אותנטית' ו-BMC 

ההקשבה לחווייה הגופנפשית המשתנה תמיד, הפכה עם השנים לדרך חיים, לעוגן, לבאר.

 

השכלה נוספת:

בעלת MA בלימודי נשים בשילוב אמנויות(Lesley University) 

BAבמחול ותנועה  (EDDC - מרכז בינ"ל למחול ניסיוני, Arrnhem, הולנד) 

הכשרה של דולה (תומכת לידה).

 

מקבלת באזור השפלה - גדרה, יבנה, רחובות, אשדוד 

פרטי יצירת קשר:

tsarshalom@gmail.com

054-2049688

 

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של תמר שר-שלום, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי תמר שר-שלום ובאחריותו/ה.