לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
לאה נוזיק

לאה נוזיק

לאה נוזיק

פסיכולוגית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-120978

פסיכולוגית שיקומית מומחית, נוירופסיכולוגית קלינית. עוסקת בטיפול בתחומים של שיקום, פגיעות מח ושינויים קוגניטיביים, התמודדות עם מחלות, פסיכו-אונקולוגיה והמטולוגיה, גיל שלישי ורביעי, משברי חיים, דכאון וחרדה. בטיפול,... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל לאה נוזיק

אודות לאה נוזיק

פסיכולוגית שיקומית מומחית, נוירופסיכולוגית קלינית.

עוסקת בטיפול בתחומים של שיקום, פגיעות מח ושינויים קוגניטיביים, התמודדות עם מחלות, פסיכו-אונקולוגיה והמטולוגיה, גיל שלישי ורביעי, משברי חיים, דכאון וחרדה.

בטיפול, אני מציעה מרחב שקט ומוגן בו נוכל להיפגש עם עצמנו ולשאול שאלות, ולחפש להן יחד תשובות. נכנס יחד לתהליך עמוק וקרוב, אפילו מסתורי במקצת, של קבלה, התארגנות מחדש, החלמה נפשית וצמיחה.

לאורך שנות עבודתי כפסיכולוגית עבדתי במכון הלאומי לשיקום נוירופסיכולוגי ובמחלקה האונקולוגית-המטולוגית בבית החולים שערי צדק. כיום אני עובדת במרכז הרפואי הדסה עין כרם במרפאה הנוירו-אונקולוגית, בה אני מלווה מתמודדים עם מחלות והפרעות נוירו-אונקולוגיות ובני משפחותיהם. כמו כן, מקבלת בקליניקה פרטית בירושלים ובגוש אדומים.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של לאה נוזיק, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי לאה נוזיק ובאחריותו/ה.