לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
שירי הררי

שירי הררי

שירי הררי

עובדת סוציאלית קלינית MSW, פסיכותרפיסטית

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 28311

תחומי התמחות:  טיפול במבוגרים ונוער המתמודדים עם קשיים בתחומי החיים השונים - יחסים, מימוש עצמי, משברים על רקע אבל ואובדן, מצבי חרדה ודיכאון. ניסיון רב ומעמיק בטיפול בהתמכרויות ובטראומה על השלכותיה.  ניסיון... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל שירי הררי

אודות שירי הררי

תחומי התמחות

טיפול במבוגרים ונוער המתמודדים עם קשיים בתחומי החיים השונים - יחסים, מימוש עצמי, משברים על רקע אבל ואובדן, מצבי חרדה ודיכאון. ניסיון רב ומעמיק בטיפול בהתמכרויות ובטראומה על השלכותיה. 

ניסיון מקצועי:

כיום: עובדת בקליניקה פרטית בתל אביב, במכון ת.ל.מ לטיפול נפשי ובעמותת "לב בטוח" (המערך לתמיכה בנפגעי פעולות הטרור במסיבות עוטף עזה).

ניסיון קודם:

* טיפול בנשים וגברים המתמודדים עם בעיית התמכרות במסגרת עבודתי ביחידה לטיפול בנפגעי/ות התמכרויות בתל אביב - סיוע בהפסקת התלות בסמים, באלכוהול ובכל חומר או התנהגות ממכרת אחרת ושיקום התפקוד האישי, המשפחתי והחברתי תוך שימוש בעקרונותיו של טיפול מוכוון טראומה.
* טיפול במשפחות במצבי משבר במסגרת עבודתי במחלקה לשירותים חברתיים בתל אביב - טיפול במשפחות המתמודדות עם קשיים על רקע גירושין, מחלה, הגירה, אובדן, קשיים בתפקוד ההורי והאישי.
* ניסיון בהנחיית קבוצות.
* הכשרה במרפאה לבריאות הנפש ועבודה טיפולית - פרטנית וקבוצתית - עם מתמודדי נפש.

* בנוסף לטיפול פסיכותרפי בגישה פסיכודינמית, הכשרה וניסיון מקצועי גם בטיפול בכלים התנהגותיים CBT.

השכלה אקדמית:

* MA בעבודה סוציאלית, מסלול קליני, התמחות בטיפול בטראומה ודחק, אוניברסיטת תל אביב
* בוגרת לימודי פסיכותרפיה בגישה פסיכודינמית, המסלול התלת-שנתי, אוניברסיטת תל אביב

 

 

 

 

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של שירי הררי, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי שירי הררי ובאחריותו/ה.