לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
חמוטל פוטשבוצקי

חמוטל פוטשבוצקי

חמוטל פוטשבוצקי

מוסמכת (M.A) בטיפול באמצעות אמנויות

מוסמכת (M.A) בטיפול באמצעות אמנויות מאומתת
מספר ת.ז: 00000-4729

מטפלת באמנות M.A ובעלת סטודיו לויתן- ליצור. דרך. לגדול  הקליניקה שלי ממוקמת בנס ציונה, בלב ליבו של סטודיו לויתן לקרמיקה ואמנות. את הסטודיו הקמתי מתוך גישת Art as Therapy במטרה לחבר את עולמות הטיפול והאמנות ולאפשר... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל חמוטל פוטשבוצקי

אודות חמוטל פוטשבוצקי

מטפלת באמנות M.A ובעלת סטודיו לויתן- ליצור. דרך. לגדול 

הקליניקה שלי ממוקמת בנס ציונה, בלב ליבו של סטודיו לויתן לקרמיקה ואמנות. את הסטודיו הקמתי מתוך גישת Art as Therapy במטרה לחבר את עולמות הטיפול והאמנות ולאפשר לכל אדם ליצור את הדרך שלו לגדול. בשעות הפעילות של הקליניקה הסטודיו נסגר לטובת המטופלים והמטופלות ומהווה חלל פרטי ביתי חמים ובטוח להתבטא ביצירה, בדו-שיח ולמעשה בכל דרך שמתאים לכם.ן

אני מאמינה מאוד במגוון האנושי ובדרך הייחודית של כל אדם להיות, לחשוב, לדמיין, לחלום ולקדם בתוכו שינוי. הגישה הטיפולית שלי אינטגרטיבית ונשענת על הפסיכולוגיה הדינאמית, תוך שילוב כלים מתחום הCBT, שימוש בציוד אמנות מקצועי ואיכותי, קלפים טיפוליים ועוד. 

ברקע המקצועי שלי ניסיון עשיר ומגוון עם ילדים, נוער והורים. מטפלת בקשיים במערכות יחסים במשפחה, קשיים חברתיים, בעיות התנהגות, דכאון וחרדה, דימוי עצמי, אובדן ואבל, התמודדות עם לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז, משברי חיים ועוד. בנוסף אני נמצאת בתהליך הסמכה לטיפול זוגי ומשפחתי.

אני מקבלת לטיפול ילדים ומתבגרים מגיל 6 ומעלה ומלווה את הטיפול בהדרכת הורים צמודה. ניתן גם להגיע רק לטיפול בהורות. 

להתראות בסטודיו לויתן,
חמוטל
0545850095 

hamut2@gmail.com

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של חמוטל פוטשבוצקי, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי חמוטל פוטשבוצקי ובאחריותו/ה.