לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ענת קפלן-רגב

ענת קפלן-רגב

ענת קפלן-רגב

פסיכולוגית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-127819

אודות ענת קפלן-רגב בקצרה:

שמי ענת קפלן רגב ואני פסיכולוגית התפתחותית מומחית. לאחר שסיימתי לימודי תואר שני בפסיכולוגיה קלינית ילד והתפתחותית, התמחיתי במכון להתפתחות הילד בביה"ח תל השומר ובגנים ובמעונות תחת השירות הפסיכולוגי החינוכי-התפתחותי...

פניה אל ענת קפלן-רגב

ענת קפלן-רגב השיבה ל 100% מהפניות (על פי משוב מ-3 פונים לפחות)

דוברת עברית.

אודות ענת קפלן-רגב

שמי ענת קפלן רגב ואני פסיכולוגית התפתחותית מומחית. לאחר שסיימתי לימודי תואר שני בפסיכולוגיה קלינית ילד והתפתחותית, התמחיתי במכון להתפתחות הילד בביה"ח תל השומר ובגנים ובמעונות תחת השירות הפסיכולוגי החינוכי-התפתחותי של עיריית הרצליה. במקביל עבדתי ביחידה ההתפתחותית במרכז לגיל הרך בקריית אונו ובקליניקה פרטית. כיום אני עובדת במכון להתפתחות הילד של קופת חולים כללית ובקליניקה הפרטית שלי.

במהלך השנים התמחיתי בטיפול ואבחון של ילדים עם צרכים מיוחדים, בפרט ילדים המאובחנים עם אוטיזם, וכן טיפלתי בילדים בעלי עיכובים התפתחותיים קלים אשר השפיעו בדרך זו או אחרת על התפתחותם הרגשית. בנוסף, התמחיתי בליווי של מסגרות חינוכיות, רגילות ומיוחדות -  עבודה שכללה ייעוץ והכוונה של הצוות החינוכי והפרא רפואי בגנים (קלינאות תקשורת, ריפוי בעיסוק, פיזיותרפיה, תרפיות). 

תחום ייחודי בו התמקדתי בשנים האחרונות הינו הערכה התפתחותית לתינוקות.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ענת קפלן-רגב, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ענת קפלן-רגב ובאחריותו/ה.