לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
רותי פרגר-מאור

רותי פרגר-מאור

רותי פרגר-מאור

פסיכולוגית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-3624

רותי פרגר-מאור פסיכולוגית חינוכית מומחית-מדריכה  מ.ר. 3624 מנהלת מכון דרור - פסיכולגיה וחינוך בגבעתיים תחומי התמחות עיקריים: ייעוץ, אבחון וטיפול בילדים מחוננים, אבחון פסיכולוגי ופסיכודידקטי,... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל רותי פרגר-מאור

רותי פרגר-מאור השיבה ל 67% מהפניות (על פי משוב מ-3 פונים לפחות)

אודות רותי פרגר-מאור

רותי פרגר-מאור

פסיכולוגית חינוכית מומחית-מדריכה 

מ.ר. 3624

מנהלת מכון דרור - פסיכולגיה וחינוך בגבעתיים

תחומי התמחות עיקריים: ייעוץ, אבחון וטיפול בילדים מחוננים, אבחון פסיכולוגי ופסיכודידקטי, הדרכת הורים.

03-3723067

info@dror-psy.co.il

שמי רותי פרגר-מאור. את דרכי המקצועית התחלתי בשנת 1984 כבוגרת לימודי תואר שני (MA) בפסיכולוגיה מטעם אוניברסיטת בואנוס איירס. מאז התמקצעתי והתמחיתי בייעוץ, אבחון וטיפול בתחום לקויות למידה והפרעת קשב, הדרכת הורים ואנשי חינוך, עבודה עם תלמידים מחוננים, הוריהם ומוריהם וכן באבחון וטיפול בתחום הגיל הרך.

בארץ התמחיתי בפסיכולוגיה חינוכית ובשנת 2003 הוסמכתי גם כמדריכה בפסיכולוגיה חינוכית. הייתי במשך שנים חברה בועדות מחוזיות להתאמות בבגרויות ובשש השנים האחרונות גם חברה במועצת הפסיכולוגים, גוף המייעץ למשרד החינוך בנושאים של בריאות הנפש.

משנת 2008 מנהלת את מכון דרור פסיכולוגיה וחינוך, העוסק באבחונים ובטיפול של ילדים, בני נוער ומבוגרים וכן בהדרכת הורים ובהוראה מתקנת. כמו כן, נותנת הדרכה מקצועית לעמותות וגופים ציבוריים שונים.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של רותי פרגר-מאור, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי רותי פרגר-מאור ובאחריותו/ה.