לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ניצן גנור מוסקוביץ

ניצן גנור מוסקוביץ

ניצן גנור מוסקוביץ

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-145966

פסיכולוגית בהתמחות שיקומית ונוירופסיכולוגית. בעלת ניסיון בעבודה עם מבוגרים המתמודדים עם קשיים רגשיים, נפשיים, פיזיים או קוגנטיביים בעקבות מחלה או פציעה גופנית. מנוסה בליווי ותמיכה של מטופלים ובני משפחותיהם... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל ניצן גנור מוסקוביץ

אודות ניצן גנור מוסקוביץ

פסיכולוגית בהתמחות שיקומית ונוירופסיכולוגית. בעלת ניסיון בעבודה עם מבוגרים המתמודדים עם קשיים רגשיים, נפשיים, פיזיים או קוגנטיביים בעקבות מחלה או פציעה גופנית. מנוסה בליווי ותמיכה של מטופלים ובני משפחותיהם בתהליכי הסתגלות למגבלה או נכות, תגובות כמו דכאון או פוסט טראומה ושינויים בתפקוד, במצב הזוגי או המשפחתי.

במקביל, מטפלת גם באנשים ללא מגבלה פיזית ספציפית אשר מתמודדים עם משברי חיים וסובלים מדיכאון, חרדה, דילמות משפחתיות, תחושת ריקנות וחוסר סיפוק, דימוי עצמי נמוך וכדומה.

עובדת בגישה אינטגרטיבית, בעלת אוריינטציה דינמית ומשלבת אלמנטים מעולם הCBT והגל השלישי בהתאמה לצרכי המטופל. 

עובדת בבית החולים שיבא במחלקת אשפוז יום שיקומי וכן בקליניקה פרטית בכפר סבא ובטיפול מרחוק באמצעות "זום". בעבר עבדתי במרפאות הנוירולוגיות ובמכון להפרעות תנועה בשיבא.

ניתן לפנות בטלפון 054-7514431 או במייל nitzanganor@gmail.com

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ניצן גנור מוסקוביץ, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ניצן גנור מוסקוביץ ובאחריותו/ה.