לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
שלומית מנדל
שלומית מנדל

שלומית מנדל

משתמשת מאומתת (ללא רישיון) מאומתת
מספר ת.ז: 00000-5319

אודות

שמי שלומית מנדל ואני דרמה תרפיסטית בעלת תואר שני מאוניברסיטת חיפה. במשך שנים אני מטפלת באמצעות דרמה תרפיה ופסיכודרמה בתחום בריאות הנפש ועבדתי במרכזי אשפוז פסיכיאטריים, בתי חולים ואף באופן פרטי בקליניקה.  מעבר...


אודות שלומית מנדל

שמי שלומית מנדל ואני דרמה תרפיסטית בעלת תואר שני מאוניברסיטת חיפה. במשך שנים אני מטפלת באמצעות דרמה תרפיה ופסיכודרמה בתחום בריאות הנפש ועבדתי במרכזי אשפוז פסיכיאטריים, בתי חולים ואף באופן פרטי בקליניקה.  מעבר לכך, אני מטפלת בילדים, בני נוער, בוגרים וקשישים ומגלה שוב ושוב שהכלי הדרמתי הוא עצמתי, נגיש, ידידותי ומקל על העלאה ועיבוד של חומרים רגשיים המעסיקים אותנו בחיי היום יום.

אני בעלת קליניקה פרטית ברמת גן הנקראת "דרך הדרמה". בקליניקה מתקיימים טיפולים פרטניים וטיפולים קבוצתיים לקבוצות קטנות ואינטימיות.

 "דרך הדרמה" מאפשרת היכרות עם כלי נוסף, הכלי הדרמתי, שבאמצעותו ניתן להתחזק, לגבש את זהותנו, להתמודד עם משברים, לנהל ולעבד קונפליקטים וחוויות של תקיעות, תסכול, אכזבה ובדידות .

הכלי הדרמתי מאפשר לנו להגדיר את הצורך שלנו, את הרצון שלנו ומכאן אף למצוא את הדרכים המגוונות להשיג את אותם הדברים.

לא תמיד מספיק "לדבר על" - לעיתים קשה עד בלתי אפשרי להתבטא באופן וורבאלי ולעיתים  - הרי זהו הדבר הקל ביותר...כמה קל לברוח למילים... 

מתוך החוויה הפיזית, הרגשית, מתוך ההימצאות במרחב המשחקי, המאפשר לנו חופש לדמיין, ליצור, להרוס ולבנות מחדש - מתוך כל אלה, עולות תובנות, הבנות, תשובות וגילויים המשאירים אותי, כמטפלת, פעם אחר פעם נרגשת ונפעמת אל מול עצמתו של הכלי הדרמתי.

אתם מוזמנים להתרשם באתר של דרך הדרמה: www.dramaway.co.il

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של שלומית מנדל, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי שלומית מנדל ובאחריותו/ה.