לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ניתה לאופר פישר

ניתה לאופר פישר

ניתה לאופר פישר

עובדת סוציאלית, פסיכותראפיסטית

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 21063

חניתה (ניתה) לאופר פישרl nitalf@walla.co.il עבודתי הקלינית מתמקדת בעיקר בבני נוער, צעירים , מבוגרים וזוגות. העבודה משלבת את הפסיכותרפיה הקלאסית עם פסיכולוגיה בודהיזם תוך כדי התבוננות על דפוסים רגשיים והתנהגותיים... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל ניתה לאופר פישר

אודות ניתה לאופר פישר

חניתה (ניתה) לאופר פישרl

nitalf@walla.co.il

עבודתי הקלינית מתמקדת בעיקר בבני נוער, צעירים , מבוגרים וזוגות.

העבודה משלבת את הפסיכותרפיה הקלאסית עם פסיכולוגיה בודהיזם תוך כדי התבוננות על דפוסים רגשיים והתנהגותיים אשר חוזרים על עצמם.

טיפול למי שמתקשה להפחית את הסבל ולהפרד מהאחזיות מעכבות.

מתקשה להפסיק ולהיפרד מהתנהגויות והתנהלוית שאני לא אוהב בעצמי, התנהגויות שהפכו להיות טורדניות מזיקות, ואף משבשות את חיי היום יום. התחושה היא שהן חזקות ממני ולעיתים אך שולטות בי.

הטיפול נותן מענה לצדדים השונים של הבעיה ולאופן שבו היא באה לידי ביטוי בתחומי החיים השונים, כגון פגיעה בהתנהלות בחיים, בדימוי העצמי, דכאונות, חרדות, ביחסים בינאישיים, בזוגיות, מקומות עבודה וכו'.

הפרקטיקה הקלינית בעבודתי עם מטופלים משלבת הן את אבות הפסיכואנליזה (מפרויד, ובהמשך עד לאקאן) דרך הפסיכותרפיה הקלאסית והן את הרוחניות שבאה לידי ביטוי בתפיסת הפסיכולוגיה הבודהיסטית.

הגישה היא לקבל את קיומו של הסבל בבני האנוש כשמטרת הטיפול היא להפחית אותו עד כדי מניעה.

ללמוד לחיות את ההווה, מבלי לבטל את אחריות העתיד, אך למתן את החרדות מהעתיד שבאות בדרך כלל על בסיס העבר וחוויות העבר.

כמו כן,הטיפול מתמקד בהתנהגויות שיצאו מכלל שליטה והפכו להיות מזיקות וגורמות לסבל רב. כגון, שימוש רב בסמים וכן הפרעות אכילה.

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ניתה לאופר פישר, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ניתה לאופר פישר ובאחריותו/ה.