לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
נטלי אפוטה אלגרישי

נטלי אפוטה אלגרישי

נטלי אפוטה אלגרישי

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-127820

 נטלי אפוטה אלגרישי, M.A. בפסיכולוגיה קלינית. פסיכולוגית קלינית מומחית. מטפלת בילדים, מתבגרים ונוער ומבוגרים. אשמח לפגוש אתכם בקליניקה בפרדס-חנה או בטיפול "מרחוק". אני מאמינה כי המפגש הטיפולי הוא יצירה... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל נטלי אפוטה אלגרישי

אודות נטלי אפוטה אלגרישי

 נטלי אפוטה אלגרישי, M.A. בפסיכולוגיה קלינית.

פסיכולוגית קלינית מומחית. מטפלת בילדים, מתבגרים ונוער ומבוגרים. אשמח לפגוש אתכם בקליניקה בפרדס-חנה או בטיפול "מרחוק".

אני מאמינה כי המפגש הטיפולי הוא יצירה של מרחב משותף- יציב ובטוח, לחשיבה והבנה של רגשות, מחשבות והתנהגויות, באמצעותו מתאפשרת צמיחה והתפתחות.

עבדתי כפסיכולוגית ב"מרפאה לבריאות הנפש והמשפחה" בנתניה. בשנים האחרונות אני עובדת ב"תחנת העמקים"- מרכז פסיכולוגי לבריאות הנפש, בו רכשתי ניסיון וכלים טיפוליים הקשורים למגוןן של מצוקות וקשיים, ביניהם: התמודדות עם דיכאון והפרעות מצב רוח,  הפרעות התנהגות (ילדים),  חרדהיחסי הורים-ילדיםמשברי חיים (גירושים, אסון..)פוביות (פחדים)פוסט טראומהקשיים בהתארגנותקשיים בזוגיות וקשיים במיומניות חברתיות.

בנוסף, עבדתי כפסיכולוגית בית ספר בשירות הפסיכולוגי החינוכי "עמק המעיינות" במתן מענה מערכתי ופרטני לתלמדים והוריהם.

כמו כן, בשנים האחרונות אני עובדת כרכזת תיק, ב"מרכז לטיפול וחקר באוטיזם, העמותה לילדים בסיכון", בגן תקשורת. במהלך עבודתי רכשתי ניסיון וידע בטיפול פסיכודינמי של ילדים בגיל הרך המאובחנים על הרצף האוטיסטי, ובהדרכה וליווי של משפחותיהם.

גישתי הטיפולית היא פסיכודינמית עם שילוב של כלים קוגניטיביים-התנהגותיים ו-EMDR.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של נטלי אפוטה אלגרישי, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי נטלי אפוטה אלגרישי ובאחריותו/ה.