לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
אלעד שלם

אלעד שלם

אלעד שלם

עובד סוציאלי

עובד סוציאלי מאומת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 40968

פסיכותרפיסט דינמי התייחסותי  הסקרנות שלי משכה אותי ללמוד גישות שונות ולשלבן בחדר הטיפולים. במובן זה עבודתי אינטגרטיבית ויצירתית, ומשתנה בין מטופל למטופלת ובין מפגש למפגש. יחד עם זאת במרכז גישתי עומדת... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל אלעד שלם

אודות אלעד שלם

פסיכותרפיסט דינמי התייחסותי 

הסקרנות שלי משכה אותי ללמוד גישות שונות ולשלבן בחדר הטיפולים. במובן זה עבודתי אינטגרטיבית ויצירתית, ומשתנה בין מטופל למטופלת ובין מפגש למפגש. יחד עם זאת במרכז גישתי עומדת הגישה ההתייחסותית, מתוך אמונה כי ליחסים בעבר ובהווה משמעות רבה, וכי תקשורת ויחסים הינם הדרך ליצירת תנועה נפשית, וכמו כן לבריאות נפשית וחיבור לכוחות החיים. 

המפגשים מבוססים על סקרנות והתבוננות משותפת בחוויה הנוכחית, ובהקשרים שונים מההווה ומהעבר. במטרה להביא להפחתת תסמינים ולויסות רגשי, ומכאן גם למימוש מטרות שונות בכל תחומי החיים.
התהליך הטיפולי עובר דרך אתגרים רגשיים מסויימים המותאמים לזמן וליכולת האדם, אך לא פחות מכך דרך חוויות של הנאה, עניין, משחקיות, מסוגלות ומימוש עצמי.

ברשותי נסיון רב בעבודה עם תסמיני חרדה, דיכאון, תסמינים פוסט טראומטיים ככלל ופוסט טראומה מורכבת בפרט, הפרעות אכילה, התמכרויות, בעיות רפואיות ובעיות ביחסים.

הכשרה:

במהלך לימודי תואר שני בעבודה סוציאלית קלינית לטיפול במצבי לחץ וטראומה (אוניברסיטת תל אביב)

B.S.W. עבודה סוציאלית (אוניברסיטת תל אביב)

בוגר לימודי פסיכותרפיה ממוקדת גוף (מכללת רידמן)

בוגר לימודי פסיכותרפיה גופנית התייחסותית (מרכז גוף-נפש)

קורס לטיפול זוגי בגישת EFT (מכון שילובים)

קורס לטיפול בגישת Focousing (ליאורה בר נתן)

קורס להבנת לתאוריה הפוליוגאלית (ד״ר יעל לי)

מקומות עבודה:

קופ״ח כללית כיום 

בית נועם לטיפול בגברים שנהגו באלימות זוגית

מטפל בקליניקה פרטית בתל אביב בצפון הישן 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של אלעד שלם, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי אלעד שלם ובאחריותו/ה.

מאמרים מאת אלעד שלם

אלעד אמסלם
ספרו של ד"ר אסף רולף בן שחר, "אנטומיה של טיפול: פסיכותרפיה גופנית", מציג מפה עדכנית של הפסיכותרפיה הגופנית, שצמחה בעשורים האחרונים מתוך עבודתם...
סקירות ספרים | 12/12/2013 | 15,517 | 6 תגובות