לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
אלעד שלם

אלעד שלם

אלעד שלם

עובד סוציאלי

עובד סוציאלי מאומת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 40968

פסיכותרפיסט דינמי התייחסותי אינטגרטיבי גישתי אינטגרטיבית, ומשתנה בין מטופל למטופלת ובין מפגש למפגש. יחד עם זאת במרכז גישתי עומדת הגישה הדינמית ההתייחסותית. זאת מתוך אמונה כי ליחסים בעבר ובהווה משמעות... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל אלעד שלם

אודות אלעד שלם

פסיכותרפיסט דינמי התייחסותי אינטגרטיבי

גישתי אינטגרטיבית, ומשתנה בין מטופל למטופלת ובין מפגש למפגש. יחד עם זאת במרכז גישתי עומדת הגישה הדינמית ההתייחסותית. זאת מתוך אמונה כי ליחסים בעבר ובהווה משמעות רבה, וכי תקשורת פנימית וחיצונית הינה הדרך ליצירת תנועה נפשית, בריאות נפשית וחיבור לכוחות החיים.

לצד זאת גישתי מבוססת חוויה וקשיבות לרגע הזה, מתוך הבנה ואמונה ששינוי מתרחש מתוך חיבור לחוויה בזמן אמת. לכן אני עושה שימוש במגוון רחב של גישות מבוססות חוויה וקשיבות ובעיקר EMDR, ACT, EFT והתמקדות. 

המפגשים מבוססים על סקרנות והתבוננות משותפת בחוויה הנוכחית המורכבת ככלל ממחשבות, רגשות ותחושות, ובחיבורים שונים מההווה ומהעבר. התהליך עובר דרך אתגרים רגשיים מסוימים המותאמים לזמן וליכולת האדם. לצד זאת, בעיקר - דרך חוויות של הנאה, עניין, משחקיות, תנועה רגשית וחיות.

מטרות הטיפול בדרך כלל הינם יצירת תנועה נפשית, וויסות רגשי, רכישת תובנות, הפחתת תסמינים, ביסוס תחושת ביטחון, ומימוש עצמי בכל תחומי החיים.

עבודתי מבוססת על ההבנה הרבה שרכשתי סביב מצבי לחץ וטראומה מוקדמים ומאוחרים, והשפעתם המרכזית על בריאותנו. ברשותי ניסיון רב בטיפול בתסמיני חרדה, דיכאון, PTSD ,C-PTSD, הפרעות אכילה, התמכרויות, בעיות רפואיות וקשיים סביב יחסים.

הכשרה:

לקראת סיום לימודי תואר שני בעבודה סוציאלית קלינית לטיפול במצבי לחץ וטראומה (אוניברסיטת תל אביב)

B.S.W. עבודה סוציאלית (אוניברסיטת תל אביב)

בוגר לימודי פסיכותרפיה ממוקדת גוף (מכללת רידמן, תל אביב)

בוגר לימודי פסיכותרפיה גופנית התייחסותית (מרכז גוף-נפש, רמת השרון)

קורס EMDR 

קורס לטיפול זוגי בגישת EFT 

קורס לטיפול בגישת Focouing 

קורס להבנת לתאוריה הפוליוגאלית 

קורס ACT 

קןרס מורי יוגה

מקומות עבודה עיקריים:

השירות הסוציאלי קופ״ח כללית (מזה 3 שנים) 

בית נועם לטיפול בגברים שנהגו באלימות זוגית (3 שנים)

מטפל בקליניקה פרטית בתל אביב בצפון הישן למעלה מעשור.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של אלעד שלם, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי אלעד שלם ובאחריותו/ה.

מאמרים מאת אלעד שלם

אלעד אמסלם
ספרו של ד"ר אסף רולף בן שחר, "אנטומיה של טיפול: פסיכותרפיה גופנית", מציג מפה עדכנית של הפסיכותרפיה הגופנית, שצמחה בעשורים האחרונים מתוך עבודתם...
סקירות ספרים | 12/12/2013 | 15,833 | 6 תגובות