לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ענבל מרום כהן

ענבל מרום כהן

ענבל מרום כהן

פסיכולוגית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-142431

פסיכולוגית חינוכית מומחית, בעלת תואר שני (MA) בנוירופסיכולוגיה קלינית מהאוניברסיטה העברית . מטפלת בילדים, מתבגרים ובהורים. הטיפול בילדים מתבצע באמצעות משחק ושיחה, באופן פרטני או בשילוב עם ההורה (טיפול דיאדי)... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל ענבל מרום כהן

אודות ענבל מרום כהן

פסיכולוגית חינוכית מומחית, בעלת תואר שני (MA) בנוירופסיכולוגיה קלינית מהאוניברסיטה העברית . מטפלת בילדים, מתבגרים ובהורים. הטיפול בילדים מתבצע באמצעות משחק ושיחה, באופן פרטני או בשילוב עם ההורה (טיפול דיאדי) על פי צרכי המטופל/ת ובהתאם לגילו/ה. הדרכות ההורים נערכות כטיפול בלעדי או במקביל לטיפול בילד/ה ומטרתן לספק להורים כלים מעשיים וכן לסייע בהבנה מעמיקה יותר של עולמו הפנימי של ילדם. 

עובדת בשירות הפסיכולוגי-חינוכי של עיריית אור-יהודה ובקליניקה פרטית בקרית אונו ובפתח תקווה. בעברי עבדתי כפסיכולוגית ורכזת טיפולים באלו"ט- עמותה לילדים אוטיסטים, בשירות הפסיכולוגי של חוף אשקלון, בתוכנית "חדר שלווה" המסייעת לילדים המתמודדים עם קשיים רגשיים וחרדות וכן העברתי קבוצות לשיפור מיומנויות חברתיות, קבוצות לויסות רגשי וקבוצות מוכנות לכיתה א'.

טלפון ליצירת קשר- 054-4953449

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ענבל מרום כהן, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ענבל מרום כהן ובאחריותו/ה.