לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ד"ר ירון שפירא

ד"ר ירון שפירא

ד"ר ירון שפירא

דוקטור ירון שפירא, עובד סוציאלי קליני. מטפל במבוגרים, נוער וזוגות

עובד סוציאלי מאומת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 30400

אודות ד"ר ירון שפירא בקצרה:

נעים מאוד, קוראים לי ירון. אני מציע טיפול נפשי בעברית ובאנגלית למבוגרים, נוער, וזוגות. הגישה המרכזית על פיה אני עובד היא גישת הטיפול הקוגניטיבי התנהגותי, אשר הוכחה במחקרים כיעילה מאוד לטיפול בבעיות רבות. אני...

פניה אל ד"ר ירון שפירא

אודות ד"ר ירון שפירא

נעים מאוד, קוראים לי ירון. אני מציע טיפול נפשי בעברית ובאנגלית למבוגרים, נוער, וזוגות. הגישה המרכזית על פיה אני עובד היא גישת הטיפול הקוגניטיבי התנהגותי, אשר הוכחה במחקרים כיעילה מאוד לטיפול בבעיות רבות. אני מציע הן טיפולים קצרים וממוקדים בבעיה ספציפית כגון חרדה; והן טיפולי פסיכותראפיה ארוכים ומעמיקים לנושאים כגון זוגיות ומימוש עצמי.אני מטפל בגישה אופטימית ויצירתית, ואני מאמין בכוחם של אנשים להתגבר על קשיים, ולהתפתח ולצמוח ממשברי חיים.

מאמרים בעיתונות:  איך לבחור בני זוג שיהפכו אותנו למאושריםההבדל המהותי בין המחאה הצרפתית לזו הישראלית טמון ביחס לממסדלמיינדפולנס הכוח למנוע מכם ומהאהובים שלכם הרבה סבלאיך להכניס מיינדפולנס לשגרת החיים ולזוגיותלדיכאון אחרי לידה יש פיתרון, והוא נמצא דווקא בידינו בכל סבב לחימה מול עזה, אני נזכר בזוגות המטופלים בקליניקה שליפודקאסט של מדור משפחה, "הארץ"

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ד"ר ירון שפירא, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ד"ר ירון שפירא ובאחריותו/ה.

מאמרים מאת ד"ר ירון שפירא

ירון שפירא
סקירת ההרצאה "חייל הבדיל והבלרינה: עבודה טיפולית ונכות התפתחותית" שניתנה על ידי יצחק הירשברג במסגרת סדרת הרצאות של האגודה הישראלית לפסיכותרפיה...
כתבות שטח | 24/8/2011 | 10,808