לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
אורי קורן

אורי קורן

אורי קורן

חבר ביה'ת

חבר ביה"ת מאומת
מספר ת.ז: 00000-6144

אודות אורי קורן בקצרה:

נעים מאוד, שמי אורי קורן, פסיכותרפיסט אינטגרטיבי. בהכשרתי למדתי קורסים וסמינרים רבים בנושא מיינדפולנס, פסיכותרפיה יונגיאנית, פסיכותרפיה בודהיסטית, פסיכותרפיה ממוקדת גוף, CBT משולב אומנויות ותרפיה בשילוב אומנויות. אני...

פניה אל אורי קורן

אודות אורי קורן

נעים מאוד, שמי אורי קורן, פסיכותרפיסט אינטגרטיבי. בהכשרתי למדתי קורסים וסמינרים רבים בנושא מיינדפולנס, פסיכותרפיה יונגיאנית, פסיכותרפיה בודהיסטית, פסיכותרפיה ממוקדת גוף, CBT משולב אומנויות ותרפיה בשילוב אומנויות.
אני בעל תואר שני (אוניברסיטת קיימברידג', אנגליה) עם התמחות בחקר טקסים מרפאים ובעל תעודת מטפל באומנויות עם התמחות בדרמה (מכללת תל חי, רשום ביה"ת).

בעבר עבדתי כשמונה שנים כמטפל רגשי במוסדות ציבוריים ופרטיים עם מבוגרים המתמודדים עם פגיעה נפשית וכשמונה שנים עם ילדים עם איבחונים נפשיים שונים. סה”כ כ-16 שנות ניסיון במצטבר.

אני מטפל במבוגרים בקליניקה פרטית ומקבל באזור ירושלים ותל אביב, מדריך מטפלים רגשיים וכן מעביר סדנאות להתפתחות עצמית.

בחיי אני מתרגל מיינדפולנס כעשרים שנה וחוקר באופן תיאורטי ומעשי תהליכי ריפוי, יצירה והגשמה עצמית.

ניסיוני והמיומנויות הרבות שרכשתי עם השנים הובילו לשיטת טיפול אינטגרטיבית המשלבת ידע וטכניקות רבות, מה שעוזר להתאים כל טיפול ללקוח הייחודי שמולי

​​​​​​​אורי קורן

​​​​​​​052-4507309

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של אורי קורן, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי אורי קורן ובאחריותו/ה.