לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
בעז סומך

בעז סומך

בעז סומך

פסיכולוג מאומת
מספר רישיון: 27-8508

אודות בעז סומך בקצרה:

פסיכולוג קליני מומחה.  טל': 050-6911809 קליניקה פרטית בר"ג ובנס-ציונה. מס' רישום בפנקס הפסיכולוגים:  27-8508.   אני מטפל באנשים עם מגוון בעיות חיים: מחלות, אובדן, פיטורים, פרידה וגירושין ולצדם גם התמודדויות...


שפלה, תל אביב והמרכז

פניה אל בעז סומך

אודות בעז סומך

פסיכולוג קליני מומחה.  טל': 050-6911809

קליניקה פרטית בר"ג ובנס-ציונה.

מס' רישום בפנקס הפסיכולוגים:  27-8508.

 

אני מטפל באנשים עם מגוון בעיות חיים: מחלות, אובדן, פיטורים, פרידה וגירושין ולצדם גם התמודדויות מיטיבות יותר (צמיחה מקצועית, התרחבות המשפחה, מיניות וזוגיות).

אני רואה במפגש הטיפולי הזדמנות לבטא רגשות ומחשבות שלרוב אין להם מקום במרחבי חיים אחרים. הקשר שמתפתח בין מטפל ומטופל הוא בעיני הגורם המשמעותי ביותר להצלחת הטיפול. כל קשר טיפולי הוא חדש ובעל עוצמות משלו. קשר טיפולי הוא חיפוש משותף של נקודת איזון שאפשר להתקדם ממנה, חיפוש שמעורר תקווה לסוג חדש של שיח.

במהלך המפגשים אני קשוב בעיקר למשאלות, הגלויות והסמויות, מתוך אמונה שכל אחד מאיתנו זקוק למישהו שיאזין למשאלות שלו וידע לתת להן מקום.

אני מאמין שהחיים גמישים מספיק כדי שניתן יהיה לעשות שינוי ולגלות יצירתיות וכוחות. מנסיוני, שינויים טובים יכולים לקרות בכל זמן, גם במצבי סטרס ומשבר.  

 

הכשרה וניסיון מקצועי:

 

MAבפסיכולוגיה קלינית, מכללה אקדמית ת"א-יפו.

שנה ג' בלימודי פסיכותרפיה בגישה פסיכואנליטית (הלפב"א).

התמחיתי בטיפול בילדים ומבוגרים במכון "שקד" לפסיכולוגיה ברחובות ובמעון פוסט אשפוזי לבני נוער 'נווה צאלים' שברמות-השבים. כחלק מלימודי התואר השני, טיפלתי במבוגרים בביה"ח הפסיכיאטרי 'שלוותה'. במהלך ההתמחות טיפלתי בילדים שנזקקו לשיקום פסיכיאטרי ובילדים ומתבגרים עם הפרעות רגשיות קשות: הפרעות קשב וריכוז, התנהגות מתנגדת ומתריסה, הסתגרות, דיכאון ואלימות.

אני בעל ניסיון רב בהדרכות הורים. הורים פונים אלי כאשר נוצרים קשיים ביחסים הבין דוריים בבית וכאשר ילדים ומתבגרים מתקשים לתפקד במסגרת בית הספר (לימודים, התנהגות). פניות נפוצות נוספות: הסתגרות בבית מול המחשב ואיבוד עניין חברתי, או: איבוד הסמכות ההורית במקרים של היעדרות גוברת מהבית וכניעת מתבגרים לתכתיבים חברתיים שליליים מצד בני גילם.

 

איך אני מטפל:

אני מאמין שקשר טיפולי צריך לתת תשומת לב לפרספקטיבת החיים של המטופל. בטיפול, אני מנסה להבין את המקומות היקרים והכואבים, כדי שניתן יהיה להביט עליהם – באופן עמוק, מורכב ועשיר יותר. תהליך זה נעשה תוך שימת לב ליחסים המתהווים בין המטפל והמטופל ותוך שימת דגש על תקווה ואמונה בתהליך הטיפולי.  

אני מטפל מתוך גישה פסיכודינאמית בשילוב עם כלים קוגניטיביים- התנהגותיים.

 

מסגרות תעסוקה וטיפול בהווה:

אני מטפל בקליניקה במבוגרים וילדים עם צרכים שונים, כולל שיקום פסיכיאטרי והדרכות הורים.

פסיכולוג קליני במרכז הרב מקצועי לטיפול פסיכולוגי "הארבעה" (משרד הבריאות) –      תל-אביב.

פסיכולוג קליני במערך המשלים לטיפול בילדים על הספקטרום האוטיסטי (P.D.D) – חולון.

פסיכולוג קליני בתל"מ (2011- 2014) – גבעת ברנר.

 

מתעניין וחוקר את קו התפר שבין ספרות ופסיכולוגיה: כולל ניתוח פסיכואנליטי של יצירות ספרותיות (כולל פרסום בנושא). 

 

תחומי התמחות טיפוליים 

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של בעז סומך, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי בעז סומך ובאחריותו/ה.