לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
חגית סלומון

חגית סלומון

חגית סלומון

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 16832
מטפלת משפחתית וזוגית מאומתת
מספר תעודת הסמכה: 1580

אודות חגית סלומון בקצרה:

שמי חגית סלומון, עו"ס (16832) מטפלת זוגית ומשפחתית (1580) בוגרת ביס לפסיכותרפיה פסיכואנלטית ומדריכה לע"ס. טלפון נייד 0522852915. בעלת קליניקות בקרית מוצקין וביודפת שבמשגב. עובדת בקליניקה פרטית, במרפאה לבריאות הנפש...

פניה אל חגית סלומון

חגית סלומון השיבה ל 14% מהפניות (על פי משוב מ-3 פונים לפחות)

אודות חגית סלומון

שמי חגית סלומון, עו"ס (16832) מטפלת זוגית ומשפחתית (1580) בוגרת ביס לפסיכותרפיה פסיכואנלטית ומדריכה לע"ס. טלפון נייד 0522852915. בעלת קליניקות בקרית מוצקין וביודפת שבמשגב.

עובדת בקליניקה פרטית, במרפאה לבריאות הנפש של "שרותי בריאות כללית", כמדריכה במרכז לטיפול בנשים שעברו תקיפה מינית וכמדריכה בפסיכותרפיה.

מוכרת עי משרד הבטחון בתחום המשפחות והשיקום.

הנני בעלת ניסיון בטיפולים דינאמיים ובשילוב של גישות קוגניטיביות, התערבות בשעת משבר, עיבוד אובדנים, בעלת ניסיון בלווי אנשים הסובלים מחרדות, דכאונות ומשברי בריאות. מסייעת  בלווי ובעיבוד של התלבטויות בתחום הזוגי והתעסוקתי, גיבוש הזהות העצמית והמינית.

באמצעות הטיפול מתאפשר לימוד רחב יותר של הפוטנציאל האישי והבין אישי;  עיבוד הדפוסים שנתקבעו בעבר ובחינה מחדש של התאמתם להווה. בזמני משבר עיבוד של התכנים המעיקים והתבוננות נרחבת מעלה את האפשרויות להתמודדויות מגוונות ומתאימות, הרחבת ההכרות העצמית והפוטנציאל הטמון באדם, כזה שניתן להכירו תוך כדי הקשר הטיפולי.

זוגות במשבר או הורים ירחיבו את ההכרות עם חוזקות וחולשות, ויוכלו לעבד את היחסים הבין אישיים לכדי העשרת הקשר, התקשורת וההבנה, כל אחד את עצמו ואת בן הזוג שלו, הכרה שתסייע לכל אחד ללכת לקראת השני במקום אחד כנגד השני...

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של חגית סלומון, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי חגית סלומון ובאחריותו/ה.