לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
מיטל לוי עומר

מיטל לוי עומר

מיטל לוי עומר

מוסמכת (M.A) בטיפול באמצעות אמנויות

מוסמכת (M.A) בטיפול באמצעות אמנויות מאומתת
מספר ת.ז: 00000-9841

מטפלת מוסמכת (M.A) בהבעה ויצירה. עובדת עם ילדים, נוער ומבוגרים. מדריכת הורים ומטפלת דיאדית. בעלת ניסיון של 12 שנים עם בריאות הנפש, ילדים ונוער בסיכון והדרכות הורים. בקליניקה אני פוגשת מטופלים המתמודדים... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל מיטל לוי עומר

אודות מיטל לוי עומר

מטפלת מוסמכת (M.A) בהבעה ויצירה. עובדת עם ילדים, נוער ומבוגרים. מדריכת הורים ומטפלת דיאדית. בעלת ניסיון של 12 שנים עם בריאות הנפש, ילדים ונוער בסיכון והדרכות הורים.

בקליניקה אני פוגשת מטופלים המתמודדים עם חרדות, לחצים, קשיים בעקבות משברי חיים,ילדים ומבוגרים המתמודדים עם סימפטומים שונים של קשב וריכוז, ויסות רגשי, קשיים בכישורים חברתיים, התמודדויות של גיל ההתבגרות ואתגרים בהורות . לעיתים מגיעים מטופלים שמשאלתם העקרית היא לשפר את חייהם . לשנות נתיב ולהיטיב עם עצמם.

אני מאמינה בכוח שיש לאמנות ולחומרי היצירה לסייע בתהליך הטיפולי, תוך התבוננות וחקירה עצמית ולצד חוויה מעצימה, נטולת ביקורת ושיפוטיות.  לצד המילים שמקבלות מקום, חומרי היצירה והמשחק עשויים להיות כלי המאפשר  לבטא ולעבד תכנים רגשיים. זהו מסע הכרות פנימי  המכוון לתהליכי מודעות, שינוי וצמיחה.

מקבלת בקליניקה בקיבוץ עין כרמל (בין זכרון  יעקב לחיפה)

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של מיטל לוי עומר, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי מיטל לוי עומר ובאחריותו/ה.