לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
מור ברקן סדן

מור ברקן סדן

מור ברקן סדן

מוסמכת (M.A) בטיפול באמצעות אמנויות

חברה ביה"ת מאומתת
מספר ת.ז: 00000-6371
מוסמכת (M.A) בטיפול באמצעות אמנויות מאומתת
מספר ת.ז: 00000-6371

אודות מור ברקן סדן בקצרה:

טיפול נפשי באמצעות אמנות- MA, חינוך מיוחד- Be.d טיפול בילדים והדרכת הורים, קליניקה בקיבוץ דליה   היי, אני מור :)  אמא לשתי בנות, מקיבוץ דליה. למדתי תואר ראשון בחינוך מיוחד והייתי מורת שילוב במשך חמש שנים. כשהרגשתי...

פניה אל מור ברקן סדן

אודות מור ברקן סדן

טיפול נפשי באמצעות אמנות- MA, חינוך מיוחד- Be.d

טיפול בילדים והדרכת הורים, קליניקה בקיבוץ דליה

 

היי, אני מור :) 

אמא לשתי בנות, מקיבוץ דליה. למדתי תואר ראשון בחינוך מיוחד והייתי מורת שילוב במשך חמש שנים. כשהרגשתי שאני מוכנה לשלב הבא, הייתי בדיוק אחרי לידת ביתי השניה וניגשתי ללימודי תואר שני בטיפול באמנות באוניברסיטת חיפה. 

בחמש שנים האחרונות בעבודתי הציבורית, אני עוסקת בטיפול רגשי באמנות בילדים שמתמודדים עם קשיים בגילאי בי"ס ובגיל הרך, מדריכה את הוריהם במסגרת של גני תקשורת, בי"ס יסודי וחט"ב. 

להיות בטיפול רגשי זוהי זכות גדולה בעיניי, גם מצד המטפל וגם מצד המטופל. זכיתי ללוות ילדים והוריהם המתמודדים עם אוטיזם, לקויות למידה וקשב, פחדים וחרדות, קשיים בויסות חושי ורגשי ועוד, ולסייע להתפתחותם באמצעות הכלים האמנותיים שברשותי והניסיון הרב שבהיכרותי עם ילדים המתמודדים עם מגוון קשיים במהלך חייהם. 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של מור ברקן סדן, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי מור ברקן סדן ובאחריותו/ה.