לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
תמר ווגל

תמר ווגל

תמר ווגל

פסיכולוגית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-124220

אודות תמר ווגל בקצרה:

אני פסיכולוגית קלינית ואני מטפלת בזכרון יעקב ובחיפה. הגישה הטיפולית העיקרית שלי היא פסיכודינאמית, אך בעיניי חשובה ההתאמה לצרכי ובקשות המטופל, ואני משלבת כלים קוגניטיביים-התנהגותיים ואחרים בהתאם לצורך. אני...

פניה אל תמר ווגל

תמר ווגל השיבה ל 33% מהפניות (על פי משוב מ-3 פונים לפחות)

אודות תמר ווגל

אני פסיכולוגית קלינית ואני מטפלת בזכרון יעקב ובחיפה. הגישה הטיפולית העיקרית שלי היא פסיכודינאמית, אך בעיניי חשובה ההתאמה לצרכי ובקשות המטופל, ואני משלבת כלים קוגניטיביים-התנהגותיים ואחרים בהתאם לצורך.

אני רואה בטיפול תהליך משותף בו המטפל/ת מביא/ה את הידע המקצועי שלה/שלו והמטופל/ת מביא/ה את המומחיות לגבי מציאותו/ה. זה לא פשוט לצאת מאזור הנוחות, לחשוף את הצד הפגיע, להיות כנים עם עצמנו, לאתגר ולערער על הנחות לגבי עצמנו, גם אם הן מעכבות אותנו. לכן חשוב שתהיה אווירה בטוחה של הקשבה אמפתית, אמון וכבוד.

טיפול מתמקד בעולם הפנימי: האופן שבו אנחנו חושבים ותופסים את עצמנו ואת העולם, האופן הייחודי בו אנחנו מגיבים לדברים, הפחדים, הפנטזיות, החלומות שלנו. אך בנוסף לזה, לדעתי חשוב להיות מודעים להקשר החברתי-תרבותי בתוכו אנו חיים, להשפעה שלו על מי אנחנו ועל ההתמודדויות שלנו בחיים.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של תמר ווגל, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי תמר ווגל ובאחריותו/ה.