לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
שושי סתת

שושי סתת

שושי סתת

פסיכולוגית קלינית מומחית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-8249

פסיכולוגית קלינית, מטפלת במבוגרים (18+), בגישה פסיכודינאמית. מציעה מפגש אנושי, הקשבה ורגישות לצרכים היחודיים ומאמינה שאלה יכולים לסייע בהובלת שינוי משמעותי תחומי התמחות: דיכאון, חרדות, אבל ואובדן, פוסט טראומה,... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל שושי סתת

אודות שושי סתת

פסיכולוגית קלינית, מטפלת במבוגרים (18+), בגישה פסיכודינאמית. מציעה מפגש אנושי, הקשבה ורגישות לצרכים היחודיים ומאמינה שאלה יכולים לסייע בהובלת שינוי משמעותי

תחומי התמחות: דיכאון, חרדות, אבל ואובדן, פוסט טראומה, התמודדות עם משברי חיים, נכויות ומחלות כרוניות, התמודדות עם שינויים ומעברים.

בעלת ניסיון עשיר גם כפסיכולוגית בתחום הארגוני.

מטפלת במבוגרים המתמודדים עם נושאים שונים: דיכאון, חרדות, משברי חיים, פוסט טראומה, טראומה בעקבות לידה, שינויים ומעברים, קשיים ביחסים בינאישיים, סוגיות של דימוי עצמי ושאלות של התפתחות וצמיחה אישית. מטפלת בגישה פסיכודינאמית.

אני מקפידה להקשיב לצרכים המשתנים של האדם ולשלב גם כלים נוספים על פי הצורך. אני מאמינה שבמפגש הטיפולי אפשר לנסות, יחד, לעמוד על טיבם של הקשיים, להבין את מקורם ולמצוא את הכוחות להוביל שינוי משמעותי שיוביל להתפתחות וצמיחה. כל זאת, תוך יצירת קשר מאפשר, כן ולא שיפוטי. 

את הפגישות ניתן לקיים גם און ליין. הקליניקה נמצאת ברעות, במיקום נעים ונוח להגעה ולחניה. נגישות מלאה לנכים.

השכלה: בוגרת לימודים מתקדמים בפסיכותרפיה, פסיכולוגית העצמי, הפקולטה לרפואה, אוניברסיטת תל אביב. MA בפסיכולוגיה קלינית, אוניברסיטת תל אביב. MA בפסיכולוגיה חברתית, האוניברסיטה העברית. מנחת קבוצות מוסמכת, בית הספר להנחית קבוצות, יער ירושלים.

ניסיון מקצועי: קליניקה פרטית, המרכז לבריאות הנפש שלוותה, מכון עידן לפסיכותרפיה, המרכז הרפואי לבריאות הנפש באר יעקב, התחנה לבריאות הנפש בלוד.

 מ.ר. 8249.

ליצירת קשר: 054-9418844

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של שושי סתת, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי שושי סתת ובאחריותו/ה.