לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
נירה וינר

נירה וינר

נירה וינר

פסיכולוגית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-128316

אודות נירה וינר בקצרה:

שלום, אני נירה, פסיכולוגית קלינית, מטפלת במרפאת בריאות הנפש ובקליניקה פרטית במרכז תל אביב. אני מטפלת בילדים, מתבגרים ומבוגרים בגישה פסיכו-דינמית ותוך שילוב של כלים נוספים בעת הצורך.  אני מנוסה בטיפול במשברי...

פניה אל נירה וינר

אודות נירה וינר

שלום, אני נירה, פסיכולוגית קלינית, מטפלת במרפאת בריאות הנפש ובקליניקה פרטית במרכז תל אביב. אני מטפלת בילדים, מתבגרים ומבוגרים בגישה פסיכו-דינמית ותוך שילוב של כלים נוספים בעת הצורך. 
אני מנוסה בטיפול במשברי חיים הנוגעים במערכות יחסים, בקשיים בתוך המשפחה, באובדנים ובקשיים ולחצים מתוך עולם התעסוקה. עוסקת עם מטופליי בשאלות של זהות, מימוש עצמי וערך עצמי. מנוסה בטיפול בילדים ונוער הסובלים מחרדות, קשיים חברתיים וקשיים בתוך המשפחה, הפרעות התנהגות וקשיי קשב וריכוז. 

בנוסף, אני בעלת ניסיון משמעותי בתחום הפסיכולוגיה התעסוקתית ומכירה היטב סוגים שונים של ארגונים ותפקידים. אני משלבת את הבנותיי מתוך עולם התעסוקה עם הבנותיי בתחום הטיפול ובריאות הנפש, לשם עבודת עומק עם המטופלים לנוכח התמודדויות ומשברים הקשורים לתחום התעסוקה. 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של נירה וינר, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי נירה וינר ובאחריותו/ה.