לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
איה דורון

איה דורון

איה דורון

פסיכולוגית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-121222

הי, אני איה, פסיכולוגית קלינית מומחית, מטפלת בקליניקה פרטית באזור כפר-סבא, הוד-השרון ובתל אביב. ​טיפול מבחינתי מבוסס על יחסים של אמון ואמת בין המטפל והמטופל, שיח פתוח ולא יומרני וקיום חשיבה משותפת. אני מנסה... קראו אודותיי בהרחבה...

בתקופה זו אני זמינה (בהתנדבות) למתן עזרה ראשונה נפשית. זהו יעוץ תמיכתי טלפוני בלבד שאינו מהווה תחליף לטיפול.


ניתן להתקשר אלי ל 0528780760 בימים:
ראשון, בין 14:00 ל 15:00

פניה אל איה דורון

אודות איה דורון

הי,

אני איה, פסיכולוגית קלינית מומחית, מטפלת בקליניקה פרטית באזור כפר-סבא, הוד-השרון ובתל אביב.

​טיפול מבחינתי מבוסס על יחסים של אמון ואמת בין המטפל והמטופל, שיח פתוח ולא יומרני וקיום חשיבה משותפת. אני מנסה לאפשר למטופל מקום שבו הוא (או היא) יוכל להביא את עצמו בחופשיות ולהצליח לפגוש בשניים היבטים בעצמו שקשה לפגוש בהם לבד.

​אני מאמינה שגוף ונפש הינם מכלול אחד שכל היבט בו מושפע ומשפיע על האחר וכן שדפוסי התנהגות, רגשות וחשיבה אינם קורים סתם ושיש מקרים שבהם מועיל לגלות מה מוביל ומשמר את הביטוי הגלוי של דברים.

​כצעד ראשון, אני מאמינה שטיפול מאפשר לנו לא להיות לבד עם המצוקות שלנו, ושמהנקודה הזו דברים יכולים להתחיל להשתנות.

החשיבה המקצועית שלי דינאמית בעיקרה ושואבת מאסכולות תיאורתיות שונות, תוך שימת דגש על הקשר שנוצר בחדר. אני משלבת חשיבה וכלים מגישות קוגניטיביות והתנהגותיות, מערכתיות, מיינדפולנס, ACT ועוד, מתוך שימת דגש על ממצאים מחקריים רלוונטיים.
אני מציעה טיפול לאנשים ש...

ניסיון טיפולי

לאורך שנות ההכשרה טפלתי במרכז הקהילתי לבריאות הנפש בראשון לציון, בשירות הפסיכולוגי במרכז הרפואי קפלן, בעמותת 'עמך' בתל אביב ובמרכז לבריאות הנפש 'שלוותה' וצברתי ניסיון עם טווח גילאים רחב. אני מקפידה להשתתף בכנסים, קורסים והשתלמויות להרחבה והעמקת הכלים הטיפוליים בהם אני משתמשת.

לפני סיום,

אני רואה חשיבות לאינטראקציה הספציפית שנרקמת בין מטופל ומטפל, לא כל אחד יתאים לך ולהיפך. עד כמה שניסיתי להביא טעימה מעצמי באתר, זה לא מהווה תחליף למה שמרגישים כשנפגשים.

מזמינה אותך לבקר באתר או להתקשר ולהמשיך משם...

איה דורון פסיכולוגית קלינית מומחית          0528780760, לאתר

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של איה דורון, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי איה דורון ובאחריותו/ה.