לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
נועה ארנטל

נועה ארנטל

נועה ארנטל

עובדת סוציאלית קלינית (MSW) ופסיכותרפיסטית מוסמכת

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 37029

שמי נועה, אני עובדת סוציאלית קלינית (MSW) ופסיכותרפיסטית מוסמכת. בעלת ניסיון נרחב בעולם הטיפול והשיקום במסגרות פרטיות וציבוריות בתחום בריאות הנפש וברת מזל ליהנות הנאה גדולה מהמקצוע שלי.  אני מציעה ליווי... קראו אודותיי בהרחבה...

בתקופה זו אני זמינה (בהתנדבות) למתן עזרה ראשונה נפשית. זהו יעוץ תמיכתי טלפוני בלבד שאינו מהווה תחליף לטיפול.


ניתן להתקשר אלי ל 0544556248 בימים:
ראשון, בין 11:00 ל 12:00
שלישי, בין 11:00 ל 12:00
שישי, בין 11:00 ל 15:00
שבת, בין 19:00 ל 21:00

פניה אל נועה ארנטל

נועה ארנטל השיבה ל 86% מהפניות (על פי משוב מ-3 פונים לפחות)

אודות נועה ארנטל

שמי נועה, אני עובדת סוציאלית קלינית (MSW) ופסיכותרפיסטית מוסמכת. בעלת ניסיון נרחב בעולם הטיפול והשיקום במסגרות פרטיות וציבוריות בתחום בריאות הנפש וברת מזל ליהנות הנאה גדולה מהמקצוע שלי. 

אני מציעה ליווי סבלני ומקצועי לנשים וגברים שמרגישים "תקיעות" בתחומי חיים שונים ומעוניינים להתקדם ולשפר את איכות חייהם. כמו כן מלווה א/נשים סביב התמודדות עם אבל ואובדן, משברי חיים, קשיים תפקודיים ונפשיים ורצון ליצירת תנועה ושינוי חיובי בחיים. 

אני מסייעת לא/נשים סביב התמודדות עם חרדה ודיכאון, קשיים בינאישיים, דימוי עצמי נמוך, טיפול מותאם לקהילת הלהטב"ק וא/נשים על הרצף המגדרי, טיפול בהתמכרויות ותחלואה כפולה, טיפול באוריינטציה רגישת מגדר ומיודעת טראומה, טיפול מותאם לפוסט טראומה מורכבת.

אני מאמינה ביעילות הרבה של גישה טיפולית אינטגרטיבית, המשלבת כלים מעולמות הפסיכותרפיה הדינמית וה"קלאסית", לצד גישות "עכשוויות" יותר ומוכחות מחקרית, כגון: פסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT), טיפול מבוסס קבלה ומחויבות (ACT) וכן עולם המיינדפולנס והעבודה עם הנשימה,הגוף והדימיון המונחה.

בימים אלה אני עובדת בעיקר כמטפלת פרטנית עם מבוגרים, נוער וילדים במסגרת מכון "ת.ל.מ" לאבחון וטיפול פסיכולוגי ובמקביל מנחה קבוצות תמיכה והתערבות במשבר במסגרת עמותת "ויצו" ומרכז "אחת לאחת לצמיחה נשית". כמו כן, אני מטפלת במרפאה ציבורית לבריאות הנפש של משרד הבריאות במרכז הארץ.

בנוסף אני פוגשת מטופלים/ות בקליניקה הפרטית שלי במרכז ת"א (צמוד לכיכר רבין) או באופן מקוון - בטיפולים און ליין.

ההחלטה האמיצה לפנות לטיפול עלולה לעיתים להעלות שאלות וחששות. לכן אני מזמינה אותך להתייעץ איתי טלפונית לגבי כל שאלה או מחשבה שעולה, לחשוב ולהתלבט יחד לגבי הטיפול שיכול להיות הכי מדויק ומתאים עבורך.

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של נועה ארנטל, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי נועה ארנטל ובאחריותו/ה.