לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
רוני ארן גויכמן

רוני ארן גויכמן

רוני ארן גויכמן

פסיכולוגית קלינית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-126729

פסיכולוגית קלינית וחינוכית. סיימתי תואר שני בפסיכולוגיה קלינית באוניברסיטת חיפה כמצטיינת דיקן. בעלת נסיון רב בטיפול בילדים (כולל הכשרה בטיפול דיאדי), נוער, מבוגרים ובני הגיל השלישי, סביב קשיים רגשיים, חברתיים,... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל רוני ארן גויכמן

אודות רוני ארן גויכמן

פסיכולוגית קלינית וחינוכית.

סיימתי תואר שני בפסיכולוגיה קלינית באוניברסיטת חיפה כמצטיינת דיקן. בעלת נסיון רב בטיפול בילדים (כולל הכשרה בטיפול דיאדי), נוער, מבוגרים ובני הגיל השלישי, סביב קשיים רגשיים, חברתיים, לימודיים, אירועי חיים מורכבים, דיכאון, חרדה, אובדנות ועוד.

כיום עובדת בשירות הפסיכולוגי של עיריית חיפה עם בתי ספר וגני חינוך מיוחד.

"האני מאמין" הטיפולי שלי מתבסס על יצירת קשר של אמון. אני מאמינה שהקשבה רגישה לחוויות העבר של האדם מאפשרות הבנה של דפוסי אישיות, כוחות וחולשות בהווה. מטרות הטיפול מנוסחות יחד תוך דיאלוג וחשיבה, והשיטות הטיפוליות מותאמות לצרכי המטופל.ת.

בטיפול בילדים, אני מאמינה שהילד הינו חלק מהמערכות השונות בהן הוא חי ופועל: המערכת המשפחתית והגנית/הבית ספרית. לכן, בנוסף לטיפול ישיר בילד ובהוריו, אני מציעה גם הדרכה לצוות החינוכי המלווה אותו. כפסיכולוגית ואמא לשתי בנות, אני מאמינה שהראייה המערכתית וההתייחסות לסביבה של הילד, הן בעלות חשיבות רבה להתפתחות המיטבית שלו.

הקליניקה שלי נמצאת באחוזה ומתאימה לטיפול בילדים, נוער ומבוגרים, כולל הדרכות הורים.

ניתן ליצור קשר במספר 052-4608084

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של רוני ארן גויכמן, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי רוני ארן גויכמן ובאחריותו/ה.