לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
אמיר פינטו

אמיר פינטו

אמיר פינטו

פסיכולוג קליני

פסיכולוג מאומת
מספר רישיון: 27-110185

פסיכולוג קליני מומחה. קליניקה פרטית - חולון. בוגר המגמה לפסיכולוגיה קלינית ופסיכולוגיה חינוכית באוניברסיטה העברית.  בעל הכשרת  EMDR שלב 1 ו- 2 (שיטת טיפול ממוקדת בטראומה בעלת אפקטיביות גבוהה ומוכחת).   http://amirpinto.wix.com/amirpinto   רקע... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל אמיר פינטו

אמיר פינטו השיב ל 0% מהפניות (על פי משוב מ-3 פונים לפחות)

אודות אמיר פינטו

פסיכולוג קליני מומחה. קליניקה פרטית - חולון.

בוגר המגמה לפסיכולוגיה קלינית ופסיכולוגיה חינוכית באוניברסיטה העברית. 

בעל הכשרת  EMDR שלב 1 ו- 2 (שיטת טיפול ממוקדת בטראומה בעלת אפקטיביות גבוהה ומוכחת).  

http://amirpinto.wix.com/amirpinto

 

רקע מקצועי וטיפולי: 

שמי אמיר ואני פסיכולוג קליני מומחה (מ.ר. 27-110185). אני בעל תואר שני בפסיכולוגיה חינוכית ובפסיכולוגיה קלינית של הילד מטעם האוניברסיטה העברית בירושלים. הוסמכתי כפסיכולוג מומחה וכמהפנט מורשה על ידי משרד הבריאות ואני חבר בהסתדרות הפסיכולוגים. אני מטפל אינטגרטיבי המשלב שיטות טיפוליות מגוונות וכלים שונים בטיפול. 

החל משנת 2015 אני בעל קליניקה פרטית ומטפל במנעד רחב של קשיים נפשיים. בעבר עבדתי כקצין בריאות נפש בצה"ל (קב"ן). במסגרת זו רכשתי ניסיון רב, טיפלתי במספר רב של מטופלים והתמחיתי במגוון שיטות טיפול כגון: פסיכותרפיה דינאמית, טיפול קוגניטיבי התנהגותי (CBT), וב-EMDR. לאורך השנים סייעתי למטופלים רבים בקשת רחבה של קשיים, מקשיים יום יומיים וטבעיים כקשיים בתחום החברתי, בדימוי העצמי, בזהות המינית, דרך משברי חיים טראומטים ועד להפרעות נפשיות משמעותיות. רכשתי ניסיון בהתערבויות במשבר, בקשיי הסתגלות, דיכאון, חרדות, אבל ואובדן, קשיים על רקע זהות ומשיכה חד מינית ועוד. ובפרט, כמטפל בצבא, עברתי הכשרות בטיפולים ממוקדים וקצרים בעלי אפקטיביות גבוהה ומוכחת בפוסט-טראומה וחרדה וטיפלתי בלוחמים שחזרו מהלחימה הלומי קרב. 
בנוסף, עבדתי במחלקה הפסיכיאטרית (אשפוז יום) בבית החולים קפלן. במחלקה טיפלתי באנשים שסבלו מהפרעות חמורות כדיכאון מג'ורי וסכיזופרניה.  
 
אני מאמין כי טיפול פסיכולוגי באווירה מקבלת, קרובה, אמפתית ולא שיפוטית מהווה מקור כוח משמעותי בהתמודדות עם קושי ומחסומים נפשיים ובתנועה לעבר חיים מלאים ומספקים יותר. הטיפול יכול לסייע לנו "לגלות את עצמנו" - להגדיל את המודעות לעולמנו הפנימי הלא מודע: לסכמות, לתבניות ולקוגניציות אשר הוטמעו בנו לאורך השנים אשר ממשיכות ומשפעות ללא ידיעתנו תחת פני השטח. עם הגדלת המודעות מתאפשרת גמישות פסיכולוגית ובחירה חופשית רחבות יותר. כך שנוכל להגיב שלא באופן אוטומטי המשחזר דפוסי עבר, אלא באופן גמיש ואדפטיבי יותר. באמצעות שיטות טיפוליות שונות, הטיפול מסייע לחשוף את עולמנו הלא מודע, להגיע לתובנות משמעותיות, לעבד חוויות קשות, לשחרר עכבות, חסמים ודפוסים חוזרים, לרכוש כלים מעשיים ופרקטיים, ולפתח יכולות מנטליות טובות להתמודדות טובה יותר עם קשיינו הייחודיים. שיפורים אלו מאפשרים בתורם חיים מלאים ומספקים יותר המכוונים באופן גמיש על פי הערכים והיעדים החשובים לנו בחיינו.
 
גישתי הטיפולית היא אינטגרטיבית. כלומר, אני מתמחה במספר גישות טיפוליות ומתודות ומתאים אותן בהתאם למאפייני המטופל ולקשיים עימם הוא מתמודד. אני מחזיק בגישה הגורסת כי יש לשלב בין מספר גישות טיפוליות חזקות ואפקטיביות "ולתפור" לכל מטופל את "החליפה" המתאימה במיוחד לו. אני משלב בין הגישה הדינמית הכוללת הבנה מעמיקה של שורש הבעיה בהיסטוריה של האדם וביחסיו המוקדמים, לבין גישות חדשניות מעולם הטיפול הקוגניטיבי התנהגותי, היפנוזה, מיינדפולנס וכלים ממוקדים ופרקטיים נוספים. לעיתים יתאים טיפול מעמיק ונרחב אל מחוזות העבר, הילדות, החלומות והסיוטים בכדי לגלות ולחשוף את עולמנו התת מודע המשפיע והרוחש תחת פני השטח, ולעיתים יתאים טיפול קצר וממוקד בעל מאפיינים התנהגותיים וקוגניטיביים, ולעיתים יתאים עיסוק ובירור בשאלות קיומיות ופילוסופיות, ופעמים רבות נכון יהיה לשלב בין הגישות.
 

רקע לימודי:

·         תואר ראשון בפסיכולוגיה-ביולוגיה מטעם האוניברסיטה העברית

·         תואר שני בפסיכולוגיה קלינית של הילד ופסיכולוגיה חינוכית מטעם האוניברסיטה העברית

·         בעל הכשרת  EMDR שלב 1 ו- 2 (שיטת טיפול מרכזית בטראומה) 

·         הכשרה בהיפנוזה

·         קורס מיינדפולנס

·         קורס פסיכולוגיה בודהיסטית

תחומי טיפול מרכזיים:​

·         טראומה - PTSD

·         חרדות 

·         דיכאון והפרעות מצב רוח

·         משיכה וזהות חד מיניים

·         פוביות (פחדים)

·         קשיים חברתיים וקשיים במציאת זוגיות 

·         ערך עצמי ודימוי פגועים

·         משברי חיים (גירושים, אסון, שכול, אבל...)

    כאבים כרונים (פיברומיאלגיה, מעי רגיז, כאבים פסיכוסטמטיים וכד')

 

 

פרטי התקשרות

טלפון: 054-4670781

מייל: amirpinto@gmail.com

http://amirpinto.wix.com/amirpinto

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של אמיר פינטו, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי אמיר פינטו ובאחריותו/ה.