לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
מיכאל שטיינר

מיכאל שטיינר

מיכאל שטיינר

עובד סוציאלי MA, פסיכותרפיסט

עובד סוציאלי מאומת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 11215

אודות מיכאל שטיינר בקצרה:

שמי מיכאל שטיינר, פסיכותרפיסט ועובד סוציאלי קליני MA, מטפל בבני נוער, מבוגרים והדרכת הורים עם ניסיון של 25 שנה, בין השאר בקליניקה פרטית בשוהם. כעת אני חי בחו"ל עם בת זוגי ושלושת ילדינו ולפני כשבע שנים הקמתי את "קליניקה...

פניה אל מיכאל שטיינר

אודות מיכאל שטיינר

שמי מיכאל שטיינר, פסיכותרפיסט ועובד סוציאלי קליני MA, מטפל בבני נוער, מבוגרים והדרכת הורים עם ניסיון של 25 שנה, בין השאר בקליניקה פרטית בשוהם. כעת אני חי בחו"ל עם בת זוגי ושלושת ילדינו ולפני כשבע שנים הקמתי את "קליניקה עברית" - ייעוץ, תמיכה וטיפול נפשי והדרכת הורים אונליין לישראלים החיים בחו"ל ובישראל.

בטיפול ברשת אותו אני מציע בקליניקה עברית, אני מגיע אליכם. דרך זו מתאימה במיוחד לא.נשים החיים בחו"ל ומעוניינים לקבל סיוע רגשי ונפשי בשפת האם אליה רגילים. התקשורת הדיגיטלית נהייתה כבר חלק משמעותי בשגרת היום וטיפול ברשת מאפשר קשר מיידי שאינו תלוי בגורמים חיצוניים וללא מגבלות זמן ומביא להישגים משמעותיים, שלפעמים קשה יותר להשיג בדרכים אחרות.

נסיוני הרב בטיפול באמצעות הרשת מביא לכך שהטיפול וההתקדמות וההישגים חיוביים ומהירים יחסית.

אתם מוזמנים להיכנס לאתר האינטרנט http://www.clinicaivrit.com/ ולהכיר אותי ואת הקליניקה טוב יותר. היכנסו גם לדף הפייסבוק שלי. מדי פעם נוספים מאמרים ומידע בנושאים רבים ומגוונים כמו למשל מתבגרות מתבגרים והוריהם, התפתחות אישית ומקצועית ועוד. כנסו, קראו ואשמח אם תשתפו את חבריכם https://www.facebook.com/clinicaivrit/

מתלבטים? מעוניינים להתייעץ? כתבו לי michael.steiner.msw@gmail.com (מפגש הכרות ראשוני ללא עלות)

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של מיכאל שטיינר, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי מיכאל שטיינר ובאחריותו/ה.