לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
מירב פלקסר

מירב פלקסר

מירב פלקסר

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 23988

שמי מירב פלקסר, עובדת סוציאלית קלינית, פסיכותרפיסטית. את הכשרתי בתואר הראשון והשני וכמו כן בלימודי הפסיכותרפיה רכשתי באוניבסיטאות תל אביב, חיפה ובר אילן. התחלתי את דרכי בעבודה טיפולית אינטנסיבית עם נוער בסיכון... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל מירב פלקסר

אודות מירב פלקסר

שמי מירב פלקסר, עובדת סוציאלית קלינית, פסיכותרפיסטית. את הכשרתי בתואר הראשון והשני וכמו כן בלימודי הפסיכותרפיה רכשתי באוניבסיטאות תל אביב, חיפה ובר אילן. התחלתי את דרכי בעבודה טיפולית אינטנסיבית עם נוער בסיכון ובמצבי משבר. טיפלתי במתבגרים אשר חיים בפנימייה כמו גם בנערים ונערות החיים בביתם (בתיכונים וחטיבות בהרצליה) ונתקלים במשברים ושאלות אשר מתעוררות בגיל ההתבגרות. בחמש השנים האחרונות אני עובדת במרפאה לבריאות הנפש בהרצליה ומטפלת במבוגרים אשר מגיעים לטיפול פסיכודינאמי. בקליניקה הפרטית אשר ממוקמת בהרצליה הירוקה אני מטפלת במתבגרים ומבוגרים אשר מגיעים לטיפול על רקע משברים, חרדות, דכאון, שאלות בנוגע לזהות או יחסים... היריעה קצרה מלפרט מדוע אדם מגיע לטיפול פסיכולוגי. אני מאמינה שהתהליך הטיפולי אשר בלתי נפרד מהקשר הטיפולי הנו מתנה שהאדם מעניק לעצמו. בראש ובראשונה בכדי להקל על סבל ברגעי משבר ובהמשך בכדי לגלות על עצמו ואת עצמו. נפלה בחלקי הזכות ללוות נשים ואנשים בדרך הזו.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של מירב פלקסר, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי מירב פלקסר ובאחריותו/ה.